12 Eylül 2008 Cuma

Converse All Star Ayakkabı Modelleri

,



BEYAZ CONVERSE MODELLERİ
CONVERSE ALL STAR MODELLERİ
2008 CONVERSE ALL STAR
2008 CONVERSE RESİMLERİ

Diğer Converse Ayakkabı fiyatları ve en yeni modelleri görmek için Converse modelleri yazımıza bir göz atın kesilikle


KISA CONVERSE FİYATLARI 90 YTL İLE 100 YTL ARASI DEĞİŞMEKTEDİR


UZUN CONVERSE FİYATLARI İSE (DERİ VE STANDART BEZ MODELLER)120 İLE 169 YTL ARASI DIR .



CONVERSE ALL STAR & CONVERSE CHUCK TAYLOR







BEYAZ CONVERSE MODELLERİ





























































144 yorum:

Adsız dedi ki...

sLm aRkiLeR aSLında aLL STaR çhoq qüzeL ve kaLiteLi biR maRka modeLLeRide çHoq qüz£L deiŞiq taRz Conv£rseLeRi varDa ßuRdaqiLeR fazLa qüzeL d£iL..bid£ bH£n ConveRs£ HastaSıyım h£a..mSn'em:esra_alacan@hotmail.com qızLaR eqLeyeßiLiRd£ £rkekLer eqLemeSin ßoŞa siLeRim enqeLLeRim oqee..

Adsız dedi ki...

kırmızısı bnmkndnn cok tikii

Adsız dedi ki...

çok pahalı degil bence :):)

Adsız dedi ki...

bencede cok pahalı deil benim 7 tane conversem war dahada almayı düşünüorum

Adsız dedi ki...

kob un tersi paghalı değil oha yani sanki ne alıyoruz 100 150 lira peeeeeeeeeeeeeee

Adsız dedi ki...

bende her çeşitleri var tabi bazı sevmedigm renkler hariç artı çok pahallı dgl bnce çok uygun fiatlar bnm 1 günlük okul harclıgm yani tabi kişiden kişiye dgşir arkadaşlar :)

Adsız dedi ki...

bizler zengin olmayabiliriz neden bizlere bu kadar çok hava atıyorsunuz zenginliğinizi yüzüm üze vurmanıza ne gerek var benim bir tane var yırtılıyor yama yapıp tamir ediyorum sırf annemlerin parası boşa gitmasin diye......

Adsız dedi ki...

150 milyon bi günkü okul harçlığın mı nerde yaşıyossun sen anlamadım ki :S

Adsız dedi ki...

yha bırakın allah aşkına havanızı atcak başka yer yok mu çok pahalı deilmiş kıızm millet bu para ile ew geçindirio kirasını verio lan allah bilir yicek ekmeginiz yok okul harçlıgımış sallıosunuz resmen yha ben all satr almayınca beni dövceklermi isterim ki hep marka takılım ama olmuoo

Adsız dedi ki...

evet arkadaşalr bende kullanıyorum fakat bazı arkadaşlarımız abartıo olayı alabilen insan var alamayan insan var o yüzden yazdığımız yorumlara lütfen dikkat edin

Adsız dedi ki...

bencede pahalı siz çoq abartmısınız sanki babanız millet vekili:s

Kurnaz Tilki on 14 Temmuz 2009 06:18 dedi ki...

Arkadaşlar hiç kusura bakmayın ama asgari ücret alan milyonlarca kişi olduunu düşünerek bunlara pahalı demeniz gerekmekteydi. Aynı zamanda Converse fiyatları Türkiye'de diğer ülkelerin iki katı kadar.Diğer ülkelerde 20 30 dolara satılırken bizim ülkemizde kazık fiyata satılıyor. Ve herkes bu ayakkabılardan 8-9 tane alıyor. Bu mantık mıdır sizce?

Adsız dedi ki...

wlha aynen öle katılıorm 1oo-150 ylt.ye ew gecndiren cocuklarna baknlar wR..katılıorm arkdsLr adamn aclıktn neFsi kokuodr qlms Yq 7.8 tne cnVrsm wrda fln filn sallamayn yhAA :D ..hm olsa bLe bize ne faydsı Wr yda sna bŞy kazndırıo mu Yq ... bu görgüsüLkle snin 10 Tne cnVrsnde olsa snden yne bi b.. Olmz

Adsız dedi ki...

tbi yha bi ayakkabıya 100.150 mlyn werilr mi eminm bu yaznlarn yarısı aTıo ...

Adsız dedi ki...

yha benimde 4 tane konversim var ama all star deyil hem gerçek olunca ne oluo annca hava atartsınız işte sizler görgüsüzsünün bunları söleyerek nakadar düşüncesiz oldugunuzu gösteriosunuz

Adsız dedi ki...

ßir markayı marka yapan parası degildir insanlarda markalı olanların fiyatı yüksek düşüncesinden dolayı prestij fiyatlamayı kullanıp 20 lira maliyetine katlandıqı ayakkabıyı size 150ye satıyor sende sanıyorsun 150 ytllik ayakkabı giyiyorum sen 20 ytllik ayakkabı giyiyorsun güzelim ;)ßu kadar basit düşünmeyin. Fiyatı Siz ßelirlersiniz bu ayakkabı 20 ytlde olabilirdi.hem Converse Giymek bir ayrıcalık değil kalite markadan önemlidir kaliteli olsun ucuz olsun rasyonel seçim budur sizinkisi irrasyonel seçim yani ahmaklık ;))

Adsız dedi ki...

ben converse all star hastası olmama rahmen sadece 3 tane var bu 10 olabilirde ama olmuyor işte cünkü o kadar görgüsüz olmıyorum ne yapıyı elimde deyil.sago.sagolik.gits

Adsız dedi ki...

Ya ArKAdaS LAR BIRAKINN YAA 100-150 TL ne demek yaa bi adama 100-150 tl versenizz etmiceği dua kalmaz sizee ekonomik kkrızz diyolarr ne oldu herkess 100-150 tl verip konvers alıyo nerden geliyo bu değirmenin suyu atmayın lütfenn normal spor aykabı dururken converse ne hacett sallamayın lütfen os salayan arkadslarr o kac tane alabilirr 2 anca alırr bide benim bir günlük okul harclığımmıs sie ln kimi kandırıyonn bir günlük harclığınsa niye ekonomik kırız var lann illaa gösteris yapcak sınız yaa converse verdiğiniz parayla kac yetimm kac öksüz doyar biliyonmuuu serefsizlerr tamam bise demiyorumm bende alıyorum ama 25tllik ne cakma diyee giyilmiyomu sanki orjinal olunca ne olyo birsey mi oluyo sankiii hicc cakma giymemişsiniz gibi kazıklanıyosunuz resmen baban senin biryerdee hazine buldu galiba milett evinden atılıyo üc kurus vardi baban sana vereceği paraya vatandasına yerdım etsinn öyleyse hic değill göğüsü kabarık gezerr ....

Adsız dedi ki...

ya bence pahalı 100 150 lira düşünsenize ama hak ediyor çünkü ayakkabıları süper de bana göre miktarı çok bu miktarla ben 10 15 tane giysi alarım yani

Adsız dedi ki...

yurt dışına göre fiyatların pahalı olduğu ama alınamıycak düzeyde de pahalı değil.bez bi ayakkabıya 100 tl wermke istemeye bilirsiniz kendi ttercihiniz ama kıyafetlerle uyumu düşünüldğünde bu fiyata değdiğini düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

babası her akşam gidiyodur birilerinin koynuna yatıodu sora paraları alıodur.sende sanıyosnki dükkandan kazanıo :D onun için cbnde 150 tl war :D

Adsız dedi ki...

ya gercekten herkes kendı kafasına gore yorum yapmıs ve bazılarına gercekten hak verıyorum cok dogru dusunuyorlar. bence bızım ulkemızın kalkınmamasının en sebeplerınden bırıde budur 150tllık bır ayakkabı al kım bılır belkıde bazılarının yıyecek ekmeklerı yok o parayla brne yardım ette ınsanlar sevındır kardesım ya benım bı all star conversım var ama sahte kımse anlamıo ya sızın yaptıgınız tam bır enayılık haha

Adsız dedi ki...

slm arkdşlar bu sitede gördügünüz bütün ayakabı modelerini biz imalattan halkkaa satış yapıyoruz all starmı istiyosunuz gelinde görün modellerii adrese kargomuz vardır.. mehmet kıvanc...40.....70...tl arası fiyatlarda orjinal converse giymek isteyen eklesin Conversler@hotmail.com

Adsız dedi ki...

Ya Yorumlar bitiro insanı :D:D:D:D

Adsız dedi ki...

lan ölsem almam 150 milyon verilir lan malmısınız birader ya babamın 1 yıllık mamaşı ben nasıl alam çok pahalı gözüm kaldı converslerde keşke 250 500 bin olsaydı günlük converse alırdım acıyın bana ben fakirim param yok ama cizlavet daha güzel

adsız dedi ki...

bazı arkadasların yorumu cok guzel bazılarıda cok apartmıs bencede cok pahalı ben 150 ytl parayla 5 6 tane alırım hıcdese degısık degısık gıyerım o parayla marka neymıskı:P hıc markadanda anlamam zaten:)::)

Adsız dedi ki...

PAHALI AMA BENCE GZLL VALLA BEN KENDI PARAMDAN ALDIM AMA BASKA ALMAM COOKK PAHALI 1 TANE YETER/AYRICA BURASI HAVA ATMA YERI DEGIL

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar hiç marka neymiş fln demeyin ne yazıkki hepimiz bu konuda takıntılıyız , bencede pahalı ama herkes alıyo bunları sokakta yaşayan çocuklar tiger giyiyo ben anlamadım nasıl bişeydir bu..benimde bi tane var yırtıldı heryeri artık modası öle diye ayak yapıom soranlara hala giyiyorum ama çok rahat ve hoş.

Adsız dedi ki...

benimde 1 tane var 10, 15 tane almaya ne gerek var sizinki ihtiyaçtan değil hava atmak için

adaız dedi ki...

bncde YAN! bir oluR İkİ OlUr 8-9 tane AKIL mNtIk iŞi dğl bnce :))))))

Adsız dedi ki...

bnim 2 tne var ve yeter bence..gerçekten de ekonomik kriz die bişey var bez parçası sonuçta bu hoş duruyo diye 2 tane aldım.Kullanıyorum ama daha fazlasına ihtiyacım yok o 8-9 taneyi sanki giyiosn sürekli de.. gerçi giyiyosan senin sorunun ama yaptığınızın insanlık olmadığını ve böyle toplumda yer göremeyeceğinizi er ya da geç anlayacaksınız. Toplıumda yer görmek mi istiyosunuz?10 tane converseim vart die deil de 10 tane dostum arq.ım var die qLin..Evet haklısın,onlarınki ihtiyactan diil tamamen hava atmak için..

Adsız dedi ki...

LütFen Hava Atmaya Calısmayın Havanızın Sönük Olduğu Konuşmanızdan Belli Benim Bir Tane Hiphop Modelim var 165 Tl Karne Hediyesi 1 yıldır kullanıyorum ve Memnunum

Adsız dedi ki...

yani hava atmakla bir yere varılmaz istediğin rengi alırsın gidipte ben bu param 1 günlük okul harlığı dersen yanlış o zaman bu sitede ne işin var git dükkanı satın al

Adsız dedi ki...

yaa bırakın abii işinizmi yok elalemle uğraşıyonuz salak salak hava atan kendine eder aman sallayn gtsin ya bikaç kendini beğenmiş şapşal için değmez kndini yorpta yorm yazmaya ....

Adsız dedi ki...

abı u ne kımıne gore bı okul harclıgı fiatı ama bende...

Adsız dedi ki...

Yha Sen öLe DeDiqine baqma..OkuL haRcLıqıymıs pehh pehhh..Anca qüLerim bn buna..Hem okuL harcLıqı oLsa n'oLur aDamDa beLLiki zeka yoq babasıda parayLa kurtarsın die cebine 1oo-15o Lira koyuyo..ßnce bu Durum arkaDasa 'Coooq Koymus' onDan böLe..(:

Adsız dedi ki...

doğru ben de gülerim yarın onun ne olacağına geriiiiiiiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

sallıyo okul harçlğm diye işte ezik :D:Dark dogru söylüyo ne işin var bu sitede git dükkanı satın al puhahahaha:))

Adsız dedi ki...

BENCE ABARTILACAK KADAR GÜZEL DEGİLLER

Adsız dedi ki...

bnce abartılacak kadarda güzel olduklarını DÜŞÜNMÜYORUM ÇÜNKÜ NETTE CONVERSE YAZIN GÖRSELLERDE ÇOK MUHTEŞEM CONVERSELER VAR HELE Bİ TANE MOR VAR DESENLİ ONU HİÇ Bİ KONVERSE DEĞİŞMEM ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA BULABİLİRMİYİM YHAAAAAAA

Adsız dedi ki...

bnce sprrr all starlar bayılıorum ama hiç konversim yoq :)))

Adsız dedi ki...

meraba arkadaşlar ben tuğçe bana teşekkür aldığım için 1 tane convers alacak ailem ama bence converse çok pahalı bi ayakkabı en fazla 80 olsa daha iyi olurdu bi bez parçasına 200 tl verilmez ayrıca kendini bilmeyen bazı kişiler benim 10 tane converse'm var diyenler saçmalamış hangi enayi aile çocuğuna 10 tane bez parçası için 1000 tl verir ki şimdi bana kızacaksınız sen de alıyorsun ama benim büyük bi nedenim var ben ayakkabılarımın hepsini çok sevdiğim kuzenlerime yolladım şuan sadece 1 ayakkabım var aslında onun converse den hiç mi hiç farkı yok ama ailem istediğini seçebilirsin dediklerinde bende tarzıma uyan sadece converse ayakkabıları gördüğüm için seçtim yoksa benim derdim neki ailemin ekonomisine bende bi kriz vurayım bence sizde biraz tasaruflu olun en fazla 2 converse işte ne abartıyosunuz hatta atıyorsunuz tamam belki bi ihtimal vardır ama bunu burda hava atarcasına söylemek sizin zengin olduğunuzu değil aşşağılık bi kişiliğe sahip olduğunuz gösterir neyse benden bu kadar hepinize iyi günler

Adsız dedi ki...

saLaKkk yhaa bi günlük okul harçlıymışş bi tarafları büyümüş bunun...

Adsız dedi ki...

arkadasLar ne insanLar qördüm ayağında giycek ayakkabısı yok ne ayakkabıLar qördüm içinde insan yoq yani insan haLine şükretmeLi öLe 100-150miLyon vererek kasıLmamaLı iLerde 100-150kurs bLamz haLe geLir...

Adsız dedi ki...

arKadşLar bnce ksnLikLe ALL STAR phaLı bi mRka.. fakaT çk qzL we kaLiteLi üRünLeRi waR.. bu yüzdn hakkıNı yememek qeRekr.. ama yiNede tbiiki aLan waR aLamayan waR.. 5 paRmaan 5ide bir oLmz snçTa.. ;)

Adsız dedi ki...

kesin lennn anca hava atarsınız.. ayranı yok içmeye tahteravalli ile gider malum yere:))

Adsız dedi ki...

bende her çeşit var :) ;)

Adsız dedi ki...

bende de hepsi var.bazıları eskidi yenilemem lazım ama sonuç olarak hepsinden var oleyyyyyyyyyyyyyy :D:D:DDD

Adsız dedi ki...

adam bi günlük okul harçlığım demiş

1 günlük okul harçlığı 150 lira olan adam converse giymezki!!

basbaya hepinizi keklemiş adam. ortaya bi laf atim bakim kaç mal gelcek demiş... bakmişki 5465787 tane mal :) delimisiniz nesiniz anlamdm ki akıl var mantık var ne dalıonz hemen herşeye...

hem harçığı 150 lira olan adam interntte neden converse modelleri aratsınki?? çok malsınız...

Adsız dedi ki...

Benim Ayakkabı Dolamda Her Renkden Var...CONVERSE ALSTAR SÜPERSTAR HARLEY DAVİDSON

Adsız dedi ki...

Bncé ConwéRs Cooq qüSéL Bi ayaKKbı yni Dei$K ve RaaD qéLioo Bna FarkLı Bi moDaSı war...
ama tBiKiDé 1o-15 Dn3 conweRsé qmSéDe yokTur hnqi aiLé weRir Ki o Parayı ßnbCéDe ßyaa ScmaLamısLar =/

Adsız dedi ki...

miLLét aLem oLmuş insanLar yüzsüz Bu ne aBi Km weRir yani kcüK bi Cocuaa 15o tL anormaLLie Bk buna ı5o tL weRen Dayı heraLde uyu$tRucu KcakcıLıı fLn yabıoo yani Bayaı bi ScmaLamı$ KusuRa baKmsn ama Bu KDar Da qöStéRi$ méRakLıSıySa bu aRkaDa$ımZ ciDDén inSanLıın kirLi yüzü dieBiLirz ama fLn fLn Laqa LqaDa yabCkLrSa qiDsinLer maDém cooqq ZenqinLér buRDa ne isLeri var ? işDé BnDen bu KaDar KardeşLerim Hdİ KnDinizé cici Bqın ayrıCa haWa aDnLar haRic pnLara Laf söLeyén herKeze katılıorum ama Deqmez KardşLerim boşwerin daa böLE hawacıLara diiL Laf söLemek Kalwyede o parmKLarınızı biLe yormayın Sdece insanLık ayıbı bnLar ne Ki bnu yabanLarın qeLecei beLLi önce Fuuş ewi ;) ! (:

Adsız dedi ki...

saçmalık be 100 tl harçlıkmış
mal mısın sen ya .........
keriz myz biz de senin o kadar harçlık aldığını yicez...

Adsız dedi ki...

arkadaslar herkes aynı seyi düsünmeyebilir ama herkesin kendi tercihi senin paran olmayabilir ama başkasının var die onu suçlayamassın kızın söledii belki doğru yani gerçekten bi gnlük harçlııdır o praryla da ister converse alır ister başka şey ayrıca yorumları yaparken bence die başlıosunuz düşünce sadece sizin düşünceniz ayrıca size bir söz iletmek isterim:zenginin parası züğürdün çenesini yorarmış

Adsız dedi ki...

ya asLında ben siyahLı beyazLı modeL istiyorum ama aradıgım gibi yok onLardan oLsa 2 3 tane aLmayı düşünüyorum...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 4 cocuk babasıyım hic marka kazığı yemem cocuklarımda bilincli. cakmaları aynı kalite ve cok ucuza alınabiliyor. trabzonda saylamlar ayakkabıdan cok memnunum. slm.

Adsız dedi ki...

o 150 tl ye 1 tane alıcağıma 4 aykkabı alrm yazık günah ya hiç mi düşnmez insan bi aykkabıya bu kdr para verilrmi diye. oluyoda noluyo. şükür ki giycek aykkabımz var. 10tane israf ya. ki hiç inandırıcı değl ama :D yinede alan vardır

Adsız dedi ki...

bencede bazıları çoook abartmış tamam converseler güzelde o kadar abartmaya gerek yok bende converseleri severim ama yide de 1 tane all starım var oda yetrli oluyo 9-10 tane almaya ne gerek var zaten öyle bişi yoktuda maksat hava atmak :@!!!!!

Adsız dedi ki...

çok ta pahalı değil ki bende bundan 4 tane var bir tane de tiger ve new balance ım var ne kı bu çok ta pahalı değil tiger 360 new balance ım 110 tl

Adsız dedi ki...

tamam sanki bz bulamıyoruz sadece bulamayanlar için söylüyoruz o para evi olmayan bir kadında/adamda olsa ne kadar geçindirirdi o parayla ailesini?! eger sz gercekten gnluk 100 tl alıosanz gerekten bunu soyleyecek kadar da yüzsüzseniz bunu sızden baskası dusunmesın mudahale etmesın sorun sızın sorununuz!! argoya kacmasın eger gunde 100 tl harcıosan da bıraz kafadan tırlatmıssın demektır ben o paraya kac kıtap alırım bı kadın o parayla kac kısı doyurur haberınız var mı? yok, çünkü gelip burda bunu anlatacak kadar pişkinsiniz!! (argoya kactı cok prdon sucu olmayanlar ıcn) tamam arkadaslar konusmak bosuna o yüzsüzler hiç susmazlar...

Adsız dedi ki...

yaaaa bırakannn yaaa kım ne gıyerseee gıyerr alalaa onun 10 dene varmıs bununn bı denee vahh vahh napalımmm bızene 10 tane var dıyenn yaratıgaa seslenıorummm GÖRGÜSÜZ sendee 20 tane olsa ne yazarrr GÖRGÜSÜZSÜN 100 tanede alsann bu gercegıı değiitirmezz sapıkk seni

Adsız dedi ki...

bn şu anda ağlıyorum ki neden sizin yüzünüzdn converseler

Adsız dedi ki...

yha bi qidin alh askına bi qünlk okul harçlıqymış haha komik olmayın yha neymişte birininde 7 tane warmış haha kimi keklionuz siz yha yürüyn işinze qücünze bakın marka takılcqnza adam olun..

Adsız dedi ki...

yhaa :D Güldürmeyin a.q Günlük Dio Kamil :DDD Heralde Aldıı Conversler Sahte Zuhahahah :DD Bu Arada Ormanda Yaşıyo Galiba muhaaha :d

Adsız dedi ki...

bi insanın babası millet vekili de olsa gunluk bu kadar harcanmaz.bende ayakkabılarımda kalıteye onem verırım adidas nike ve conversden başka giyinmem ama su mantıkdayım bir kere alıyorum iyiisini alıyorum 2,3 sene giyiniyorum.yane gunluk harclıgım deıl ne kadarr acııı::::

adsız dedi ki...

arkadaşlar bizde indirime düşünce alıyoz ve bizde all star giyiyoruz onlar kazık yemiş oluyo bide kar üstüne kar

Adsız dedi ki...

Yha Fiyatlar kişiden kişiye değişir...Bazıları dio benim bir günlük harçlığım bizene krdesim git kendi dalgana bk.Biz baba parası ile değil ana duası ile yaşıyoruz adım bu arada onur beyezkılınc face beklerim .)

Adsız dedi ki...

hepside çok güzelmiş ama bi ayakkabıya da o kadr para veremem 1 kere olur o.

Adsız dedi ki...

valla benim için önemli değil çakmaları var onlardan takılıom emekli maaşı ile gecinmek zorunda olan aile oluncaa mecbur

Adsız dedi ki...

beyaz conwerseler yoq hastayım o ayakkabıya ayıq ol!!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar güzel olmasına güzelde bazı arklarımız fazla abartmış 1 günlük harclığınmış bizene kardeşim öle dionda cebinde 5 kurus paranda yoktur bence

Adsız dedi ki...

ya weren werir nolcak yani hem bizi ne ilgilendrir.. hava atmaya gerek yok alıyosan al bizi bağlamaz.. her aldığımız sölck değiliz yaa hayret bişey ya .s

adı yok dedi ki...

bence de pahalı ama yani o kdar abartıcı değil.

Adsız dedi ki...

burda yarı fiyatına pehhh fiyatlar uçmuş..

Adsız dedi ki...

burda dediiin yer neresi oluyo

Adsız dedi ki...

off saçma saçma şeyler yazmışlar aynnekonomik kriz konusunda çok haklısınz bnm 1 tane var ve gayet mutluyum 8-9 taneye gerek yok çok seviosan bi tanesi eskiyince dierini alırsn ve herşeyn altına uyuyo ayrıca da çok rahat alabilenlere tavsiye ederm

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bencede yane abartmaya gerek yok özelikle bunu şu günlük harçlıgım denen kişiye söylüyorum bence salllama hava atıyım derken toslama kuzummm:!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

sanırım bigünlük okul harçlığınla kantını satın alıosun obur ınsan :d:SD:

Adsız dedi ki...

xD aq converse giyip ne bok yiyonuz gidin üstünde converse yazan marka etiketiyle ayakkabı 20 tl ayrıca şu bi qünlük okul harçlıqı olan arkadş için çok mrk ediorum marka giyerek adam olmuşmu bence olamamış biraz daha marka giy belki olursun derdimde sendn bi b...k olmaz o kadar diorum yha bu converse marka marka die abartılıo
ürütimi converse benzienlerle aynı aynı bez ayakkabı ama anladıqım kadarıyla converslerin bz üstünde all star chuck taylar yazısına para ödüoz saçmaLık .S .P

Adsız dedi ki...

kesinlikle çok kaliteli ve şık bi ayakkabı modeli converse all star.benim de bi kaç tane varve çok beğenerek giyiyorum ama converse all starı hava atmak için kullanan malları kınıyorum.150 liraya günlük harçlığım diyen yukarıdaki şahıs da o mallardan

qiZêm dedi ki...

büyük ihtimalle kafadan atıyorsunuz. çünkü eğer bu gerçek olsaydı zaten ekonomik kriz diye birşey olmazdı. hadi oldu diyelim.. bun bu kadar abartıp kendini diye tanıtacağını falan mı düşündün? ama gördüğün gibi ortalık malı oldun! artık umarım anlamışsındır. ee sonuçta mantık isteyen bi konu.. alamayanlarda da var.. hani biraz zeka olsa düşünürdün ama.. neyse :D

Adsız dedi ki...

fenasayılmaz

Adsız dedi ki...

yorumları sevmedim amma konverslere bayıldımmmm

gözde dedi ki...

beyazlara hastayımm

gözde dedi ki...

spppr yha

Adsız dedi ki...

85 tl ye alıcam.

Adsız dedi ki...

geçen hafta aldım boyası çıktı inş değişirler

Adsız dedi ki...

çin malı kazık kansorejen 20 tl likler çok bile kokmuş ayaklarınıza

Adsız dedi ki...

fiattına göre değmez adidas alırım daha iyi::

Adsız dedi ki...

ya mıllet bunlar nıye sallyo ben aldım daha yenı ykm den 70 lıra ?

Adsız dedi ki...

yha arkadaslar yapmayın bnm arkadasımın annesi arkadasıma çindan 10 tl ye all star converse aldıı :))

Adsız dedi ki...

siyah yada beyaz uuzun converseten baska hiç bişi giymem...!

Adsız dedi ki...

bncede arkadaşlar ya millet 8-9 tane coverse alıomuş :P bnim hiç yok ama bişi olmuo yani.. onu alan var alamayan var bnim durumum almakiçin gayet müsait fakat olmıorm ve gerek bile duymuorm.. 100-150 lirayı ona verceme gider bi fakire veririm hayrım olur ya..

Adsız dedi ki...

yha arkadaşlar hava atmayın bir gün fakir olursunuz o zaman o paraları samanlıkta iğne kaybetmiş gibi ararsınız

Adsız dedi ki...

o paraya 3 çift alırım bea

Adsız dedi ki...

aLan aLır ya bnce yazık fLn deiL tabii ama aLamayan için de bişi diememe tabikide (.

Adsız dedi ki...

ya boswersenze cok sallıyo dogruluk payı warsa bile arkdsn görgsüzlüğü snrada grme olduğunu baya baya belli etmişş :D :D :D olablr paraları olmayan insanlar olablr converse alamayablirler ama herksn o arkds gbii snrdan yapmaya kndni dsürmeye nyeti yok grek yok ba :D :D :D

Adsız dedi ki...

oha diyorum size! beyninizi su ayakkabılarla bozmuşsunuz vala:D zaten azcık beyniniz var gidin hayırlı işlere kullanın onu da mal mısınız ya:D:D hee ayrıca sunu soyliyim ben de 9348234327 tane converse vaaar.. her renginden hem deeee.. >D yazık ailelerinize:S

Adsız dedi ki...

adam 150 tl cep harçligm demiş ya ne hava atıyosun .. marka qiymeyi biliyorsun ama hiç qörqü fln yokk..

Adsız dedi ki...

yorum yok ama aykkabılar qüzell.

Adsız dedi ki...

bn geçenlerde 179 lraya deri conwerse aldm çok gzel çkta rahat herkese tawsiye ederm :)

Adsız dedi ki...

arkadaşlar çk saçma düşünüosnz eğer durumunz yoksa gdip çakma alın ama söleyim orjinalleri gbi olmaz bu sözlerm hawa atanları onayladıım anlamına gelmio bnu da söleym abartmadan adam gbi yazn şu yorumları

Adsız dedi ki...

hepinizi seviyorum converslerde dahil :):):))))))

Adsız dedi ki...

ne 100 150 si , metroda, realde 69.99 bnce takip etmelisnz bu fiyta 2 tane alrsnz

Adsız dedi ki...

bnce ayakkabılar fena deil ama biçilen fiyat fazla.yurt dışında gerçekten Türkiye'ye oranla çok daha ucuz we ewet özenti gençlik malesef artizliğe yönelmiş 10 çift ayakkabı yetmio 11.sini alcam die uğraşıo.kaliteli olsa içim yanmicak. 2 tane converse aldım biri deriydi düşünün adidas superstar aldıktan çok sonra.adidasımı 5 senedir giyiyorum ama converselerim bi senede yamuldu.kenarları çok çabuk açılan bi ayakkabı converse.şık ama kalitesiz. ayrıca pahalı.en fazla 35-40 tl eder..

Adsız dedi ki...

almk istmyrsnz yd alamyrsnz burda ne işinz wr alan alr hawa atan atr onlarda mal dğl ya bilorlar türkiyeyi eğr fakirlere bu kdr çk düşünyrsnz gdn yrdım edn bunuda reklam ypmyn

Adsız dedi ki...

herkes maddi durumuna göre yaşar.alabilecek olan alsın arkadaşlar.alabilecek durumu olanlara ahmak demek ayıp oluyor.o da sana almıyorsun die ahmak diyebilir ama demiyor.
bnm param 10 tl lik olana onunki 50 ötekinki 100 tl lik olana yeterse ona göre almalı...

Adsız dedi ki...

bende çok sevyrum converselerı ama arkadaslarında dedgı gıbı pahalı.arkadasım yurt dısından 20 lıraya alıyo dusunun artık.turkıyede ne kadar pahalı.

Adsız dedi ki...

yanlız bri ortaya bişi atmış sizde tutmuşsunuz herkez aynı kişiye yüklnmiş almıştır 2 tane gerçek 8 tane sahte ztn kırodur kesin anlamıyodur shte mi gerçek mi olduğunu ne takıldınız böle onu yan kesinlikle sizn yazılara bakmamıştır bile

Adsız dedi ki...

BNDEDE VAR BİR KAÇ ALL STAR AMA ALL STAR OLMAYANLAR ÇOK ÇABUK ESKİO BN NEREDEYSE 3 YILDIR GİYİORUM VE BİŞİ OLMADI AYAKKABILARA BNCE ALIP KULLANMAK HAKKINI VERMEK ÖNEMLİ EWT BAZILARINA GÖRE PAHALI İSRAFTIR BNCE HABİRE ALINIP ESKİYECEĞİNE 1 TANE GERÇEK ALIN İSTEDİĞİNİZ KADAR GİYİN AMA BAZILARIDA ABARTMASIN OLAN VAR OLMAYAN VAR İNSANLARI BU TÜR ŞEYLERLE RENCİDE ETMEK ÇOK YANLIŞ SİZİ KINIYORUM BENCE MARKA DEİL İNSANA YAKIŞAN ÖNEMLİ MESELA BEN HEP PAZARDAN ALIRIM HEM ZARADAN ALIRIM YANİ ÖNEMLİ OLAN YAKIŞMASI :D

adsız dedi ki...

5 para etmez bez parçasından dandik bir ayakkabı ve dünyanın parası..bizim çocukluğumuzda halk pazarlarında satıyolardı şimdi moda oldu verilen paralara yazık..

Adsız dedi ki...

bence güzel ayakkabı ama yanlardan çabuk açılıo oyüzden hiç sevmyrm ..hava atan arkadaşa gelince zengin bebesidir....

gözde dedi ki...

ARKADAŞLAR bi kere insanın ne giydiği değil içi önemli.biri dünyanın en pahalı ayakkabısını giyer insanlar ayakkabısına bakar ama yüzüne bakmaz.ve biri bi pabuç markası bile yok ama yüzüne bakılır fakirde olsa insandır,fakir ama görgüsüz değildir:D bunu kendim için sölemiyorum çk marka tutkunu değilim ihtiyacım olunca bütçemize uyarsa alırım

Adsız dedi ki...

yha arkadaşlar sizde hiç mantık yokmu bikere günde 150 tl harçlık alsa bu uyduruk sitelerde nie gezinsin.Yhani belki yılda veya aydaki harçlığı anca olabilir.Tamam ben converse giymelerine bişi demiyorum madem converse almak istiosun hemde hava olsun die gerçeğinden giymek istiosun o zmn gel burdaki converslerden al burda çakma olabilir ama all star yazan 40 tl ye conversler var labaliliğede lüzum yok ok ...

Adsız dedi ki...

hiç katılmıorum size hepiniz fakirsiniz demekki bide ayda yılda demiş senin demekki ayda yılda bi harçlığın o kdr çoq yazık çoq hemde hepinize ne var yhani bendede 5 tane gerçek boğazlı converse, 3 tanede kısa converse, 5 tane adidas,2tanede nike ayakkabı var ne varmış bunu alamıyosanız o sizin sorununuz...

Adsız dedi ki...

Ya arkadaşlar neden böle yapıosunuz? Hem en son yorum yapan kişi... İnsanlara fakir demen çok yanlış... Bnmde cebime günlük çok para girio ama bunu asla bi insanın yüzüne vurmuyorum tamammı? Ayrıca bunu da sadece burda söledim o da ders vermek için... Zengin im çok havalıyım aynı anda 15 tane ayakkabım var die hava atma ayağımın altına alırım... Ben bu şatavatlı hayatı çok mu seviyorum sanıyorsun? Ayakkabılarında paranda sana kalsın... Ben insan olmayı seçiyorum!!! ;)

Adsız dedi ki...

o converse i sanki sen kendinmi alıyosun?? git alın terinle kazan al görim seni. senin gibiler 1000 tl lik ayakkabıda giyse o seni adam etmez.. bu lafların kimseye sökmez sadece ürür durursun:))

Adsız dedi ki...

bende converse giyiyorum cok kaliteli ve rahat çakmalar 3 ay gidiyo bu en az 1 sene. ama bu sanal ortama geçipte benim su kadar ayakkabım var demeninde lüzumu yok.. adam olan düsünür

Adsız dedi ki...

sen başkalarının kazandıgı parayla konuşcana kıçından akan terle kazanacagın parayla konuşda ozaman görelim seni insanlık ayakkabıyla olsaydı, dedelerimiz kurtuluş savaşında açlıktan çarıklarını yemezlerdi..

Adsız dedi ki...

ne var benim 5 tane var ben tanesini 50 tl ye aldım hem de çok rahat ve güzel 2 tane daha almayı düşünüyorum
bazılarınız bu durumu çok ama çok abartmışsınız. bunun bi anlamı yok

sedef dedi ki...

ben 17 yasında bı ogrencıyım yazın harclıgım cıkartayım aıleme fazla yuk olmayayım dıye gunde en az 16 saate katlanıp calıstım ve aldıgım para sadece 350 tl aylık. benim canımda cok sey almak ıstıyor ama benım hıc bı ıstegım ıstedıgım anda gerceklesmedı. su an saat 2.56 annem hastanede evde tek basımayım ve duvarlar uzerıme gelıyor.dedım kı bıraz kafam dagılsın dıye ama yorumları ojkuyunca anladım kı bızım vurdumduymaz neslımızın adam olma gıbı bı amacı yok herkes gosterıs hevesınde bı gun anlayacaklar umarım ogun pısman olmazsınız. ben ailemden 20 tl ısterken zoruma gıdıyor kı 150 tl hemde bı ayakkabıya... guzele bakmak sevapmıs bende baktım almasamda olur bu ıstegımde bekleyecek. herkese umutlu yarınlar dılıyorum..! sedef

Adsız dedi ki...

iNsnLıK öNmLk nE mRkA gYnLeRi gRdMm bNn sNrAdAn aÇ dLşN ALLAH aKıL fİkİr vErSiNn....!!!!

Adsız dedi ki...

aqa bende 7 converse yani nedir ki 150 TL bnm haftalıgım 200 filan yanii

Adsız dedi ki...

bende 12 tane var ama hala doyamıyom

Adsız dedi ki...

hepsi coooook iyi bende adi markaya all star etiktei takmayı blym

Adsız dedi ki...

ya haftalık harçlığın 200 isterse 500 olsun bunu buraya yazmanın ne anlamı var bundan ne gibi bi haz duyuyorsun! Ayrıca 10 tane de conversın olsa 1 gr aklın olmadıktan sonra neye yarar !

Adsız dedi ki...

millet kendini yüksek qöstermeye ne kdr meraklı..
ne war yhani haaftalıqın 200'se bundn bizene....!!!!

Adsız dedi ki...

hepsi çok güzel adamlar ürün yapmış bee deger paraya :)))

Adsız dedi ki...

evet guzel ayakkabılar bendede var ama atıp tutmaya gerek yok arakadaslar..1tane var bı 2ıncısıne grk yok...lutfen yok bnm bı gunluk okul harcılıgım falan dıyıpte atıp tutmayalım..olabılır herkez sızler kadar sanslı olamaya bılıyor bır convers yerıne 150 mılyonun okul harclıgınızsa lutfen esırgeme kurumlarına yada alamayan cocuklara yardım edın atıp tutmayın lutfenn....

Adsız dedi ki...

bence hiç pahalı değil ben ilk çıktığında 200 liraya aldım çok tiki bişey

Adsız dedi ki...

benm 1 saatte bitirdğim para 150 tl lan :D

Adsız dedi ki...

bence o kadar abartılcak bi şey 75-80 liraya all star konever bulabiliyorsunuz ama gayet rahat tavsiye ediyorum tabi 7-8 tane olması bi şey değiştirmiyo..kulllanırsın kullanırsın zamanı gelir değiştirirsin başka ayakkabılarını da giyersinnn öle deil mi??

Adsız dedi ki...

ayy bn hicc begenmedim bende daha güzelleri var

Adsız dedi ki...

Converse alan alır.Ama 7-8 tane almanın da mantığı yok sadece renkleri farklı,hepsinin formu aynı.Onu alacağına daha kullanışlı ayakkabılar alabilirsin.
Ben 1 tane almıştım.Yanları açıldı bir süre almadım.Sonra çok güzel bir modelini gördüm.Kıyafetimin altıan çok güzel durdu ve aldım.Onun yanları açılmadı henüz.Arada kullanıyorum ama bence 7-8 tane almanın mantığı yok.1 tane alırsın.Ben gibi beyaz alırsın her şeyle giyersin.

"İnsanın değeri ayakkabısıyla parasıyla puluyla değil,kişilik özelliklri ve davranışlarıyla ölçülür."

Ve şunu söyleyebilirim:
Converse'ine güvenme!Seni yarı yolda bırakabilir.Verdiğin 100-200 Liraya değmez.
Yanları açılıyor :)
[ Çok beğenerek almıstım yanları açılınca kötü oldu giyemedim çok sinir oldum ondan sürekli belirtiyorum :) ]

Adsız dedi ki...

orispi tavuk bizim peremız yok diyi bizimle maytap mı geçisenız

Adsız dedi ki...

bence kimse converse paravermesin verende saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaktırrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

yaa beyler bayanlar artislik yapmayın sende kaç para varda günlük harçlığın 100-150 tl..

yhaa bde bnim bi sorum olcak şöyle:

sizce puma mı alıyım yhoksa conversmi?

not:özel günde giyilecek
dipnot: Acİl CeVaP GeReKiYo

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ...BİLGİNİZE SUNULUR...

Adsız dedi ki...

Ahahahahhaha birisi harçlığım 150 tl demiş 150 kişi yorum yapmış,arkadaşlar bence böyle küçük şeylere takılmayın gelip bir siteye bu yorumu yapıyorsa zaten yorum yapılacak biri değil sizde iyice komikleşmişsiniz değmeyecek insanlar için 1001 yorum,ayrıca gerçekten marka takıntısı olan bir milletiz buda yalan değil bire 10 vermeyi seviyoruz,iki bez parçası arasında ki tek fark all star yazısı,komik bir durum gerçekten trajikomik bir ülke :D

Adsız dedi ki...

bazıları fakir diye alay değil ona yardım etseniz daha güzel olmamı eğer biraz gurur varsa bunu yapmayınız onlarda bir insan

Adsız dedi ki...

ülkemizdeki insanların herşeyde böle davrandığını bilmeliyiz ark. yani ülkemizin %80 i bnlara para verio neymiş efendim yok pahasına satıomuşş pehhh külahıma anlatın onu türkiyeninbilmem kaç yüzbileri açken sofralarına bir ekmek koyamıyorken konuşulana bakın yaa yokk böle bişeyy millletimize bu konuda acıyorum açıkçası !

Adsız dedi ki...

eğer bir günlük haşlığın 100_150 tl ise bizede all all star

fyrkan dedi ki...

arkadaşlar lütfen sallamaayın zengin olsanız bile kimsenin günlüğü 150 tl olmaz tamam convers ucuz olabilir ama lütfen sallamyaın

Adsız dedi ki...

güzel

cem dedi ki...

arkadaşlar herkesin bir sosyal mesaj vermeye çalışmasına gerek yok, isteyen alır en almaz bu kadar basit. alın bakın burda daha çok model buldum ben. http://www.zidaya.com/ayakkabi/converse/

Yorum Gönder

 

Önerilen Yazılar

  • toka modelleri
  • converse modelleri
  • çanta modelleri
  • polaris ayakkabı
  • mango elbise modelleri
  • aker eşarp modelleri
  • ugg bot
  • alyans modelleri
  • adidas ayakkabı modelleri
  • babet modelleri
  • lacoste ayakkabı
  • balon etek

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

İletişim Adresi

fashion@hotmail.com.tr

Yeni 2012 Modelleri

Yeni Sezon Modelleri Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon We love Google