18 Eylül 2008 Perşembe

Converse Ayakkabı Modelleri ve Fiyatları

,



KONU BAŞLIKLARI ;
BEYAZ CONVERSE MODELLERİ ,SİYAH CONVERSE MODELLERİ , UZUN CONVERSE MODELLERİ , KISA CONVERSE MODELLERİ




Converse bot modelleri için tıklayınız >> Converse bot <<

2012 CONVERSE MODELLERİ NDEN SEÇTİKLERİMİZ ;




ESKİDİKCE GÜZELLEŞEN TEK AYAKABI , CONVERSE

GOLD CONVERSE



Hiç Bir yerde Göremiyceğiniz CONVERSE HİP HOP Serisi




120 ytl civarı bir fiyata uzun converse sahibi olabilirsiniz.

converse deri uzun modeller 179 ytl civarı baktığım mağazalar kadarı ile


yeni converse modelleri



CONVERSE / CHUCK TAYLOR















CONVERSE / KISA / ALL STAR

converse ayakkabı resmi


converse kısa modeller 99 ytl cibarıdır , daha aşşağı fiyata bulabiceğiniz mağazalar da var tabi.












converse kısa model























converse ayakkabı







CONVERSE İN EN ÇOK İLGİ GÖREN MODELLERİNDEN BİRİ ;

KISA BEYAZ CONVERSE





2008 Converse Modelleri
tarzına uygun olan convers i seç !
















143 yorum:

Adsız dedi ki...

Aman Allah'ım mükemmel modeller var burada :)

Converse Ayakkabıya bayılıyorum. Hatta bunu yazıyada dökmüştüm :)

Bir girip fikrinizi belirtirseniz sevinirim :)

http://www.dusungec.com/2008/09/converse-ayakkabi-giymek.html

Adsız dedi ki...

yhaa çok gsl bunlar ben de daha yeni converse aldm ama bnm aldıım yerlerde bu kadar çeşit yhoktooo):

Adsız dedi ki...

yaa bnlar çhookk gsl bn de daha yni converse aldm ama bnm aldıım mağzada bu kadr çeşit yoktoooo!!!

Adsız dedi ki...

BAYILDIM AMA fiyatları beni öldürüyor

Adsız dedi ki...

çok süperler pahalı ama değer kendime bir tane alacam allah izin verirse

Adsız dedi ki...

aman conversi beyenmeyenin basbayağı ruhu yaşlanmıştır.tamda biz gençlere hitap ediyor bence.bunlar muhteşem

Adsız dedi ki...

offfffffff modellere bak hepsi birbirinden harika bu fiyatlar deer bnce görünümü yeterr yaffff :D hastaım bu converse hepsini almakk istiorumm :D

Adsız dedi ki...

ßen hıphop converselerden alıcam yaRın aLLah nasip ederse :DD:D ;)

Adsız dedi ki...

çok güzel ama pahalı

Adsız dedi ki...

ConVerse HipHop Series chicago'nun Şimdiki FiyaTını ßiLen VARMI ?

Adsız dedi ki...

yaaa süper bu converseler yaa!!! ama gold converse bende var süper yaa okulda ki herkez çok beyendi bence sizde alın!!! :D

Adsız dedi ki...

çok güzel ama fiyatları güzel

Adsız dedi ki...

süperrr yhaaa chuck taylor alcam... manyaqq bişee çok beendimm ... zaten adamlar yapıoo yaa converse hastası oldum çıktımm xD

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar bana hediye geldi beyaz rengi çizgileri kırmızı ama heryerde bakıyorum bordo renkte acaba sahtemi pek anlamıyorum

Adsız dedi ki...

kfkkfkf

Adsız dedi ki...

ya sahtesi 25 lt ssahteyi tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

aHHH ytR ya inDirim gelsin Şu converse

Adsız dedi ki...

eğer arkasın da alTın da ve yanında converse yzmiosa sahyedir ve içiNe bK Ptnm=)) xD

convERse İndirim!!!!!!!!

busssheee dedi ki...

yaaa sprr ama pahalı bencede indirimgelsin

Adsız dedi ki...

bnde converse hastasıyım 14 adet conversem var ama hala doyamyrm ayrıca bu kadar çok giyen varken bu kadar rağbet görürken indirim yapmazlar hatta fiyatlarda artar bnce.

Adsız dedi ki...

çok güzel modelleri var insanın hepsini alası geliyo ama fiyat tuzlu biraz

Adsız dedi ki...

28 yaşındayım doğma büyüme İstanbulluyum ve bu yaşımda ilk defa bir converse sahip oldum :) o da tabiki genç sevgilim sayesinde . geçen hafta ilk defa kot alınca altına da converse gider dedi ve ilk kotumun altına ilk converse mi çektim

Adsız dedi ki...

yhaww ben bı converse aldım turkuaz rengınde mıllet bayıldıı kımsede yhtuu sımdı alan alana hmde samsun carsıdan ındrımde aldım 89a mnyahhh bısı bu converseler yhaa off bıtıom bn onlara:) ama fzla cesıdını bulamıom okdr:(

Adsız dedi ki...

yhaww ben bı converse aldım turkuaz rengınde mıllet bayıldıı kımsede yhtuu sımdı alan alana hmde samsun carsıdan ındrımde aldım 89a mnyahhh bısı bu converseler yhaa off bıtıom bn onlara:) ama fzla cesıdını bulamıom okdr:(

Adsız dedi ki...

yha çok gsll ama şu yukarıda ki gri pembe desenli converse ne kadara acaba yha

Adsız dedi ki...

converse kadar ömrümde dandik basit maliyeti 0 sizin gibi kekleri kandırarak milletten özenerek arayağınızda çok güzel durduğunu sanan ahmaklar tomy hilfiger, lacoste, gucci adam gibi deri spor ayakkabılar varken bu bez ayakkabıyı almaktan ne anlıyorsunuz güsel dursa bari :)

shbbas dedi ki...

arkadaslar bende 26 yasımdayım ve hala cok gencım kucukken ılk okula gıderken bı conversım vardı eskısın dıye neler yapmadım kı ne modelını nede durusunu hıc begenmıyorum gercekden cok basıt gorunuyo bence herzaman kot ve spor ayakkabı gıyınmeme ragmen conversı asla tercıh etmem o kadar cok parayı hak etmıyo puma ve adıdas varken ;) adidas superstar deneyin asıl ondan vazgecemezsınız

Adsız dedi ki...

benim süperstar var ama conversede var

Adsız dedi ki...

gRçekTen haRıka mOdeLLer batLdım aCıkcaSı...

Adsız dedi ki...

yhaa phende bayılıyorum yane canlarım herkes gipiii .... hastasıyım yane öle bişe .... babişkoya sölüyorum bi sürü alıo bna bnde şimdilik 32 tanecix vr ama babişkoya bu hafta 3 tane daha aldırcam bu arada yaşım 15 adım alev ;) hepinizi öpüyorum canişkolarım mucxx yaneee

Adsız dedi ki...

yuhhh alevv ya görgüsüzlük die buna deniyor galiba...

Adsız dedi ki...

cok güzel ama kenarları açılıyor garanti kapsamına almıyorlar arkadaşlar yani satış sonrası hizmet 10 üzerinden 0

erdem dedi ki...

ben converse çok hayranım onlar beni yarattı nerdeyse ve işimdede harikayım onlarıı çok seviyorum

Adsız dedi ki...

ya uf yhaa bunlaaar çook gsel ama alıcaq pıram yhoq ya erkekler size versem bi kere bna coni alırmsnızzzz kiii acabaaa

Adsız dedi ki...

bu convers ler mükemmel ben 99tl liğini aldım süper bişi çok rahat alacaklara tavsie ederim arkedeş

Adsız dedi ki...

ama hemen rengi soluyor arkadaşlar

Adsız dedi ki...

ben yıllardr kullanıyorum vaLLa çok da memnunum iyiki aLıyorum artık converse den baska ayakkabı giyemiyorum en son smdi aldım eve geldim 169 tL ye aLdm her neyse coq seviyorum Converse giymek ayrıcalkıktıR

Adsız dedi ki...

bayıldım ben bu converselere:)

Adsız dedi ki...

valla converseden başka ayakkabı giymem çok rahat çünküüüüü biraz pahalı ama değer diye düşünütyorummm herkesin giymesi için indirim lütfennnnn

leyla dedi ki...

bence fiyatlar çok ii amerikada daha ucuz ama burası istanbul sonuçta ama bu sefer conversemi açık renk alıcam 2 sene önce giydirmiyorlardı kolejde şimdi para verince üstüne nasıl giydirmiyorlar görr

Adsız dedi ki...

ben o sahteleri hayatta giymem iğrencinde ötesinde..
bende gerçek converse 7 tane var ..
çoq da rahat oluyo.

Adsız dedi ki...

hepsi çok güzel ama fiyatları biraz pahalı

Adsız dedi ki...

ben hanife...yha ben resımdekılerden bırını cok begendım sıparıs vercem ama nasıl??

ebru dedi ki...

conwersler gerçekten çok güzel bende yıllardır kullanıyorum başka ayakkabıda kullanamıorm alışkanlık yaptı ama çok erken yıpranıyo çok özen gösteriyorum ama kalite 0 malesef

rApPuP on 15 Eylül 2009 13:00 dedi ki...

ÇOK AYAKKABI ALDIM CONVERSE DEN HATTA KOLEKSİYON BİLE YAPTIM SAYILIR ÇOK PARAM GİTTİ AMA ACIMIYORUMM DAHA İİYİ MODELLERDE OLSA DA ALSAM ARTIK DAHA FARKLI MODELLER BEKLİYORUMM

Adsız dedi ki...

off çok pahalı yhaa harçlığımın hepsini bi ayakkabıyamı wercemm ama okul açılmadan bi tane alsam hiç fena olmaz hani Xd

Adsız dedi ki...

ben daha dün 1 tane aldım çokkkk güzel siyah beyaz all star 100 dü 89 oldu cok da güzel

Adsız dedi ki...

yaaa o cicek desenlki olan cok guzelsuper bunlar ya ins alrım bende

Adsız dedi ki...

bnce çok pahalı ve salakça bot gibi paylaço gibi

Adsız dedi ki...

nerde satılıyor bunlar

Adsız dedi ki...

bn 1 hafta önce 4 tane converse aldım hepsi de bunlardan güzel buradaki converseler çok ezik ve fiyatları çok ucuzzz... eziklerrr bunları mı beğeniosunuzzzz!!! ıyyyyyyyy sizi zevksizler sizi :p

Adsız dedi ki...

27. buçuk lira convers :) o kadar para bayolma 25 lirada olur :) yeni sezon derisi arkasında all starda yazıyor içinde converste ayırt et gel bana :)

Adsız dedi ki...

allahın gerizekalıısıı 1 hafta önce konvers alan mal sen kendini 4 konvers aldın diye bi bokmu zannediyonn özenntii safff orda boşboş konuşupta kendini rezil etme convers almak bir üstünlük sağlamaz insana kafan çaıışsaydı burda kendini bi nimetten saymazdınn kazmaaaaaaaaaa.

Adsız dedi ki...

alev 32 conversim var diye baba parasıyla hava atmana gerek varmı bilmem sen ayakkabının kalitesinden önce kendine bir kalite katsan diyorum.babamda bukadar ayakkabıya para verebiliyorsa baban nekadar sğlam ayakkabı önce onu düşün malmal konuşmayın hava atcaz diye gerizekalısınız biraz:))

Adsız dedi ki...

şurda millet birbirne bende 32 tane bende 64 tane var die trip ler yapıolar acaba bi baksan orjinal converse i hic gormuslermidir :)ayrıca alew burda harbi sıkıo... ii sıkıo hemde :) american idiotlar.

Adsız dedi ki...

bu kotu yorum yaparlar madem salaklık olarak degerlendırıyo gıyenlerı ne dıye sıtesını tıklayıp bakıyolar harbı sız gerızekelısınız tabı cebınızde para yok resmıne bakıyosunuz salak yaratıklar culsuzlarrrrrr:):):):)kım ne derse desın arkadaslar dewam cok rahat hemde gosterıslı parasıda uygunnnnnnnnnnnnnnnnnn

Adsız dedi ki...

Fiyatları cok normal bence. Alıcak gücü olmıyan bayanlara yardımcı olabilirim.

Adsız dedi ki...

fabrikadan uçuza çıkayor magazalara gelene kadar 10 kat pahalanıyor..kdv vb..

Adsız dedi ki...

fiyatları gayet uygunn bncede:D:D:ama burda yok gelırse alırız tabii manyax lar yhaa:D:

idil dedi ki...

benim 5 tane var ama bide uzun almak istiorm ama çeşit blamadm ..

Adsız dedi ki...

Bence bu converseler harika yaa bayıldım ben bunlara off manyaxlar ama bnce gold converse değil desenli converseler daha güsell xDxD

Adsız dedi ki...

aslın da sahteleri daha çok dayanıo =D ve orjinallerin de japon yapştırıcısndan daha dndik bi ypştırıcı kullanıolar xD ama güsel ayakkabı ve eskiden en dandik ayakkablarmş xD

Gökçe dedi ki...

byılıorm cnwrselere bnim 10 tna var ama hiç bi zmn hawa atmk arTistLik yapmk amacıyLa söLemioRm bunLr rahaT die aLıorm bnce cnwrse qiymişsin qiymemişsn hiç önemLi deiL önemLi olan insnLıktır terliqLe doLaşsn biLe...
Örnk wRiyim bizim oquLda bi kız var Sevqi die..oqulda moda olms herkesn ayağında ya adidas ya cnwrse var ama o kız alamıo durumlrı kötü..Biraz da üzülüo öle ayakkabm yok die ama bn söledm ona hiç önmli dil die bnm ark.grubu da öle düşünüodu artk bis sevqiyle cook iyi arkadasız!!!!gerçekten çok iyi bi insn..onun ayağında nike ın çakması var,pazardan alınmış ;bnm ayağımda da orjinal cnwrse var ama ben hiç bi zmn ayakkabıya önm vermem..Bu yüzdn de sevqiyi cok seviyorum!!Ona hiç bi zmn ayakkabı almayı converse veya adidas almayı düşünmem!!Biz alabiliriz durumumuz çok çok iyi,ama Sevqi'm üzülür,gururu kırılır..
**Ne yorum yazdım ama!!

Gökçe dedi ki...

ben yine gökçe bu yorumumdan alev gibiler ders çıkarsın mühm olan ayakkabı deil insnalıktır.32 tane converseim var die hawa atcaınıza 32 dostum var deseniz toplumda daha çok yer görürsünüz!!!size ileride converseleriniz mi arkadaşlık edecek hanımefendiler,beyefendiler!!!!Converseler eskir gider bi ömür kullancaını mı sanıyosun!!!
Sizin o conversei yok die ezdiğiniz hor gördüğünüz kimseler size gelecekte neler yapacaklar "Alma mazlumun ahını,çıkar aheste aheste"BUNU BÖYLE BİLİN!!!!

PELİN dedi ki...

gold converse çok güzelmiş!!benim şimdilik bi tane var kırmızı ama uzun zamandır kullanıyorum çok da rahat!!Tavsiye ederim...

merve dedi ki...

bece daha güzel modeller olabilirdi.

Adsız dedi ki...

bunlarn hpsi birbirndn guzl yaaaaaaaaaaaaa

Adsız dedi ki...

converse bnce en güzel ayakkabı ben onu maçta bile giyiorum doyamıorum ona en son deri almıştım rengi siyah mordu şimdi all stardan aldım fıstık yeşili herkes hasta kaldı sipariş alddım dolu dolu:)

Adsız dedi ki...

ulan hepinizde sallıyonuz çogunun giyecek ayakkabısı yok . vay benim conversem var vay benim süper starım var ne olmus yani adammı ıluyunuz . benimde var söylüyomuyum. halla halla.:)

Adsız dedi ki...

bayıldım ya ben altn srsı cnverse dehşt bşe

Adsız dedi ki...

ay çoq qsL yA ßeN alDm....

Adsız dedi ki...

bn converseleri pek rahat bulmuyorum açkcası adidas daha kaliteli en azındn bez deil... neyse o Aleve gıcık oldm 32 ayakkakkabı alınca adam olumuyoooo!!!!

pisorhan dedi ki...

çokkkkk güzelllllll leeeerrrrrrrrrrrrrrr :d

Adsız dedi ki...

şahsen ben bu bez parçasına 100 tl vermem:S onun yerine giderim kendime adidas süperstar alırım daha ii :)

Adsız dedi ki...

az ındırın ya sunların fiatını

Adsız dedi ki...

benim conves yok ama adidas ve levis var ama kimseye hava atmıyorum atmamda bir ayakabıyla kimseye hava atmam bence sizde yapmayın ünemli olan insanlık

Adsız dedi ki...

bencede çok güzeller ama annnem almaz ki bize :(:( ağlıyorum her zaman ki gibi fakiriz biz bana bir tane alın burdan başbakana sesleniyorum lütfen bir tanecik :(:(:( off offf bitiriyor beni bu convesler offfffffffffff

Adsız dedi ki...

bence hiç güzel değil..

Adsız dedi ki...

yha tabikide hepsi spr ve çok güsel ama bnlar bütçemize uygynmu bası insanlar çocuklarını doyurmaya çalışıyo açlıktan ağızları kokuyor sizde geçmiş buraya hepsini almak istiyomm yook parası mühim deil allah aşkına bi düşünün fakir olanlar ne yapçk hepp kendinizi düşününn sizde fakir olunca anlarsınız.... tühh yazıklar olsn ... :(

Adsız dedi ki...

bnm modelim koyu pembe ve beyaz üstündede siyah iskelet resmi var süper yhaaaaaaa

Adsız dedi ki...

evt arkadaşlar alamayanlarıda düşünmeliyiz sonuçta alanların nasıl canı çok istiyosa alamaynlarında istiyodur bunun için ALLAHA ÇOK ŞÜKRETMELİYİZ.Ama benden bir tavsiye qüzel ama çok çabuk yan tarafları açılıyor fiyatlarda aşırı derecede pahalı sonuçta kaliteli qüzel ama bez parçası....xD yanlış bir yorum yaptıysam k.bakmayın ALLAHA E.O ßß

Adsız dedi ki...

mal mal ağıtlar yakmayın burası yorum yeri ayakkabı güzel mi değil mi altı üstü bunu sölüceksiniz ağız dalaşı yerine çevirmişsiniz burayıı...converse güzel bir ayakkabı ama çabuk yıprandığınıda söyleyebliriz...

Adsız dedi ki...

süperrrr al al giy at kızlarr heç yorum yapmayın bizim koy gibi deel bunlar rahat olar hımm sizler ne der süferrr x) opdm

Adsız dedi ki...

bazılarınız converse, converse diye tıkınıyorsunuz peki size bi sorum var converse'nin adidas'ın bi alt markası olduğunu içinizden kaç kişi biliyordu eminim ki hiçbiriniz bilmiyordu şu ana kadar.. tekrarlıyorum converse adidasın bir alt markasıdır.

Adsız dedi ki...

aßoww :S wı$$$ baCımm sen eiimisnn ! ?

Adsız dedi ki...

fuck the system

Adsız dedi ki...

yha www.converse.com da daha gusell modeller var ama turkıye ye kargoyyula gelmıoo sanırımm qwr dqwfuhqa ::(

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar saçmalamayın neresi pahalı bunların bnm haftalığım bu kadar cnm isteyin ben size alırım bende çeşit çeşit her renk var. ama en güzeli yartım lacivert hep giyerim bide Yeşilde çook güzel arkadaslarr.

Adsız dedi ki...

haftalığın bu kadarsa çok az maaş alıyorsun

Adsız dedi ki...

HepSİ BirbirNden qüseL HEpsİni aLmAk iStİyOrUm xD

Adsız dedi ki...

gercekten harika dıyenler ayakkabı gormemiş

Adsız dedi ki...

heeeeeeeeeeee baba heeeeeeeeeeeeeee biz geyemih tek bakıyoruz ooooooooooooooooooooooooooooooffffffffff ulan ooooooooooooooooooooooooooooooooffffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

kösele kunduradan şaşmam

Adsız dedi ki...

vaŞ baboo Biz köylüyüz converse nedıR nıke nedıR bılmeyızz bız cızme bılırık daqlara cıkarık otlamaya baboo

Adsız dedi ki...

böyle birşey yooooooooook bu nedir soydunuz milleti çok pahalı agası kan emicile 100 kağat olurmu yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa bu nedir ya

Adsız dedi ki...

heytttt yorumlara bakınn sizz saçma sapan şeyler yaaa ben ona okadar para vermemm ya bez parçasına verilmezz beee ne gerek varrr:D:D:D:D

Adsız dedi ki...

Gökçe sana aynen katılıyorum, bu Alev gibi gösteriş meraklıları da bir süre sonra yanlışlarını düzeltmeye kalksalar bile çokgeç olacak, tamam converse güzel ayakkabı ama bnde de 6 tane var ama sonuçta nedir ki bi ayakkabı, diye düşünüyorum. Umarım bana katılanlar vardır

Adsız dedi ki...

orjı osellıkle altın kırmızı fena helal sana converse

Adsız dedi ki...

benimde 2 tane conwersim var birini gecen sene annem aldı doğum günümde saolsun :)
birinide yazın kendim para biriktirerek aldım okul için ama çok rahat. :)
aslında tigger alıcaktım ama param yetmedi :)
bende 89luk convers almak zorunda kaldımm :(
ya conver iyi güzel ama artık sıktı be kardeşim:D
şimdi yine para biriktiriorum adidasa dönücem inş.:D:D:d

Adsız dedi ki...

ya ben şu adidas süper starlardan ve conver istiorum ama bakındığım mağazalarda bunlar yok ben nasıl bulucam bu converslerden???????????

Adsız dedi ki...

ya nekadar saçma sapan işlerle uğraşıyor yurdum insanı

Adsız dedi ki...

bence sen tm bi slksın saçma mı covers bu dünyada yaşama nedenimmm

Adsız dedi ki...

converse bncede çok güzel duruşu fln çok güzel ama sonuçta bez parçası değlmi fiyatları çok yüksek bence adidas yada nikela eşit sayılıo bn bi adidası 1 sene giyerken conversenin 2 ayda içine ediorm yane

merve dedi ki...

bence hepsi güzel evde 20 tanede olsa bunları alırım bence çok güzel ve model

Adsız dedi ki...

arkadslar benimde çok converse m oldu ama arlarından 2 tanesi orji ydi ve inanırmısınız sahteleri daha çok dayandı orjiler 5 para etmez arkiler güzel ama pahalı deymez çabuk yıprıo

Adsız dedi ki...

evet çok güzel modeller çok çobuk yıpranmasına sinir oluyorum bez ayakkabı ondan hemen dikişlerden atıyor.üretimci arkadaşlar biraz daha sağlam olursa sevinirim değilmi arkadaşlar...

Adsız dedi ki...

adidasın fabrıka magazasında daha mı uygun oluyo ayakkbı? alan varmı?

Adsız dedi ki...

bu converse modelleri çok güzelll. gold converse modeline aşık oldum yaaa

Adsız dedi ki...

yaa gusel hepsi ama...!

barbie dedi ki...

yaaaa çok güzel miş bunlar..............................................................

Adsız dedi ki...

nre güzeli be hepsi demode oldu daha degişik bişey istiyorum ben

Adsız dedi ki...

ya hepsi çokkkkkkkk güzelll.............

Adsız dedi ki...

modeller güzel.conversler biraz ağır ayakkabılar.kullananlar memnunmu

ysmn dedi ki...

slm arkadslar converce güzel iyide ben bu kadr gıydım yok su kadr aldım flan gerk yok yukardakı modellerde gayet güzel ben 32 converce almak yerine 1 yada 2 tanesınını anasını aglatıncaya kadr gıymesini daha cok sevıyrm:D kaba bı tabır oldu ama eskımıs converce hosuma gıder ha bıde görgüsüzlüğün anlamı yok yoldan gecen 10 kişiden 7sinde conbverse var zaten ok.merak etmesın o arkadaslar sadece sizde yok yanı sakin olun:d:D(yasemın)

adsız on 31 Mayıs 2010 12:36 dedi ki...

YA BIR DIRHEM KAFASI CALISANMI VAR YA YASIM 24 ERKEGIM MANKENIM AMA CONVERS ASLA GIYMEM AYAK SAGLIGI ACISINDAN ORTEPEDIK HIC BIR OZELLIGI YOKK.DÜMDÜZ DIE HER KEZE RAHAT GELIYOR YRD.DOÇ.DR ORTEPEDİ UZERINE AKRABAM VAR BANA KESINLIKLE ALMAMAMI SOYLEDI VE BUNUN ACISININ IMDI DEIL 10 YIL KADAR SURE ICINDE AYAK YAPISI BOZULUNCA ANLIYCAK HER KEZ DEDI BEN SOYLIYIM DEDIM BUNUDA. MODELLER GUZEL FIYAT PAHALI OLABILIR AMA YA CANINIZIN DEGERI NEDIR ARKADALAR SIRF ZEVK VE MODA UGRUNA ALIYORUZ SONRASI??

Adsız dedi ki...

çooooooooooooooook iyi ayakkabılardanmış hemen gidip kısalarından alacağım çünkü çok kibar duruyorrrrrrrrrrrrrrr

adsızım :D dedi ki...

Çok ucuz aman yarabbım acayıp ucuz yhaaa :o

Adsız dedi ki...

çkta gzl dğl ama idare eder.

Adsız dedi ki...

Bende converse hastasıyım. Çok seviyorum converse giymeyi ama bazı arkadaşların söylediğide doğru sonuçta bir bez parçası o kadar çok converse alıp bez parçalarından koleksiyon yapmanın anlamı yok bence. Ben converse giyiyorum ama adidas ve nike 'da converseye benzeyen spor ayakkabı modelleri var onlardanda giyiyorum ve bu arada çok marka takıntısı iyi değildir (alev gibi arkadaşlar için söylüyorum )Bence durumu yeterli olmayanlar veya fazla para harcamak istemeyenler taklitlerinden alabilirler onlar daha kullanışlı oluyor bence bende orjinal giydiğim gibi taklitde giyiyorum. Neyse yorumu çok uzattım Esen Kalın :)

Adsız dedi ki...

herşey varda peki neden deri kısa modellerinizi yok diğerleri çok güzel ama deri göremedim kısa

Adsız dedi ki...

ya beemde 50 tane var yane demek rekorr bemde inannnıorum babişkoma sölicam bu hafta 6 tane daha alsaın yane ay canişkolarım gerçekten benimkilerde az ama olsun yane babişimi çok sseviorum yane haftayada 3 tanacikk alsa yeterr yane hadi alev selam bby yane :))))

Adsız dedi ki...

ALEV ÖNCE TÜRKÇE KONUŞMAYI VE YAZMAYI MI ÖĞRENSEN ACABA,NE DERSİN?BABİŞKONA SELAM

Adsız dedi ki...

bu alev gibi görgüsüs kendini babasının parasıyla adam yerine koyan şımarık zübbeler yokmu! insanı çileden çıkarıyo ayrıca benimde bi okadar var ama o kendini beyenmiş kendini bi nimetten sayan alev gibi yane yane diyipte güzelim türkçeyi berbeat eden kelimeleri sırf şımarıklık olsun diye öğle yazan bir canlı varlık gibi söylemiyorum zaten söylememde

Adsız dedi ki...

i ♥ converse


wiiii


alinsithaw

Adsız dedi ki...

alewciim sanada mucuxx canişkom :D:D bişe söliymmi normalde sonradan görmüş derlerya senin görgüsüzlüğün öyle bi boyuttaki sonradan bile görmemişsin resmen cnişkom

Adsız dedi ki...

arkdaşlar ayıptır söylemesi ama bir arkadash''fiyatlar beni öldürüyoor dior. ama bnce uygun . Çünqü Bu AyAkKaBılArIn En GÜzElErİnDeN HHePEsis BENDE VR!!!

Adsız dedi ki...

Ya lütfen "benim bu kadar converse-im var" aptalca yorumlar yazmayın. Ayakkabıların nasıl olduğunu değerlendirmek için yorum yapın. Yorum yaparken de TÜRKÇE konuşun. İnsanların manevi durumları aynı olmadığı gibi maddi durumları da aynı değil. Bunu düşünerek yorum yapın.

Adsız dedi ki...

Aynen Irkınız ne sizin.Siz ne siniz Emo birliği tamam güzel ayakkabı ama adam akıllı yorumlar yapın sizin coverselerini,zden millete ne ki

aysoorr dedi ki...

arkadaşlar kızılayda 20 tl ben 10 tane aldm süperler yhawww orjial yalnıss adam batıomuşşş

Adsız dedi ki...

şym; TURUNCU CONVERSE GÖREN DUYAN ALAN SATAN VARSa ne kadr istiorsanız veririm yeterki turuncu yazısız düz renk orjinal olsun bi allhın kulu satsın kaç seneden beri bulamıorum ne adada var ne ank'da ne ist' da bilen varsa bob_marley_miller@hotmail.com adresine ulaşsınn şimdikten teş. ederim bi ölmeden giyeyim su turuncu conversii neee olurrr:/

Adsız dedi ki...

çok güzel ama pahalı bende alıcam alamıyorum lütfen indiriö gelsin

Nil on 1 Kasım 2010 13:34 dedi ki...

Cnverse Evt manyak Bişey ... arkadaslar km bnmLe konusur. Burda arkdslk fln edinelm . Fceye ekleyelm . :D Ack olnlar konussun Hadii. BNdede 5tne cnverse vr bu arada En cok düz kırmızıları gyyrm Dikkt cekio acyp bu hosuma gdyo hdi ack olanlar bnml takılsın Fce Nil Amßer ... Msj yollaayın Ama bn modaprensi dergisinden Diye :D Çok öpyrm ... :d

Adsız dedi ki...

arkadaslar ben kolay kolay begenmem ama burdakine bayırlıdım dersem yalan olmaaz herkez kacırmasın bunları bend an az 3 tane alam lazım dır bunları arkadaslarım gorseler ayakamı kalmaz
:):):):)bırde bu yorum ne kadar zor oluryormus

Adsız dedi ki...

valla süperler yaa.beyaz ve krem rengi en çok tercihim ama desenlilerde çoook gzl

Adsız dedi ki...

covers , nike herneyse giyen sporcular isim yaptırıyor bu markalara. Bu kadar pahalı bir şeyi daha öğrenci iken giymelerini doğru bulmuyorm. Mal kıymeti para kıymeti bilmek lazım. Bizim ülkemizde de üretilen çok iyi sağlam ve ucuz ayakkabılar var neden başka ülkelere para kaptırıyorsunuz gençler. Gelişebilmemiz için yerli malını tecih edin.Ülkemizde de hr konuda üretim yapılabiliyor artık. İşsizliğin önüne geçmek için yerli malı kullanmalıyız ki ülkemizin insanı fabrika kursun. Personel çalıştırsın. İsdihdam sağlasın. Böyle baba parası ile şimdi istediğiniz herşeyi Convers,nike ,adidab,puma giibi markalı ürünleri şimdi kullanabililyorsunuz. Sonra hayata atıldığınız zaman bu bolluğu nerde bulacaksınız. O zaman da alıştığınız yaşam tarzından ödün vermeye,bunalıma girmeye başlayacaksınız. Konu convers meselesi değil. Aslında Düşünüce iş taa nerelere geliyor.
Ülkesini seven ,gelişmesi için çaba harcayan gençler olmalısınız. Biz üretip biz saaaaaataalım. Başka Ülkelere

Adsız dedi ki...

Hepsi çoo..k güzel bayıldım ya param olsada bende alsam C=

Adsız dedi ki...

hepsıı gusel bence ben vazgecmıyorum coverse denn:D

Adsız dedi ki...

ya bu kadar model ve bu fiyatlar adres bilen var mı acaba :))

Adsız dedi ki...

arkadaşlar nettn converse alamıyormuyuzz:(

Adsız dedi ki...

ÇEYREK ALTIN KADAR

Adsız dedi ki...

ya bildiğiniz güzl ve çok çeşidi olan converse mağzaları varmı ve uygun

Adsız dedi ki...

çok güzel ayakkabılar keşke hepsinden bende olsa ama bunada şükür dostum dünyada eeeeennnnn güzel ayakkabı converseeeee bence dostummmmmmmmmm şahane aYaKaBıIIIIIIIIIIIIII

Adsız dedi ki...

hepsi birbirinden güzell hepsini istiyorum..................

Yorum Gönder

 

Önerilen Yazılar

  • toka modelleri
  • converse modelleri
  • çanta modelleri
  • polaris ayakkabı
  • mango elbise modelleri
  • aker eşarp modelleri
  • ugg bot
  • alyans modelleri
  • adidas ayakkabı modelleri
  • babet modelleri
  • lacoste ayakkabı
  • balon etek

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

İletişim Adresi

fashion@hotmail.com.tr

Yeni 2012 Modelleri

Yeni Sezon Modelleri Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon We love Google