20 Eylül 2008 Cumartesi

Adidas Süper Star Ayakkabı Modelleri

,



ADiDAS SÜPERSTAR , TARZINI YANSIT










konu ile İgili başlıklar ;
adidas süperstar
adidas süperstar modelleri
adidas süperstar fiyatları

Dünyanın en iyi Spor markarlarından Adidas 'ın , Süperstar ayakabılarını tartışmasız sizde biliyorsunuzdur , kullanır yada kullanmassınız ama süperstar sevenlerin her zaman ayrı bir yeri vardır , her sene özel partiler bile düzenlenir bunlarla ilgili , Adidas hakkında bazı bilgiler vereyim size ;

Adidas'ın kurucusu Adolph veya takma adıyla Adi Dassler, 1970 yılında basketbol sahaları için bir ayakkabı üretti. "Superstar" olarak adlandırılan bu modeller, bilek kısmının Aşil tendonunu koruyucu nitelikte sert oluşu ve ayak parmaklarının darbelerden etkilenmemesi için düşünülen kauçuk burun sayesinde Avrupalı basketbolcular arasında kısa zamanda efsaneye dönüştü. Basketbolun anavatanı Amerika da Superstar'ı keşfetmekte gecikmedi. Tamamı deriden yapılan ilk basketbol ayakkabısı olarak da bilinen Superstarlar, asıl çıkışlarını ünlü basketbolcu Kerim Abdül Cabbar ile yaptı. Cabbar'ın maçlarda ayağından eksik etmediği ayakkabıları kısa zamanda NBA oyuncularının yüzde 75'i giyiyordu. 1980'lere gelindiğinde ise sahaların ve kortların da dışına taşmış, günlük hayatın da vazgeçilmez parçaları olmuş, sporcular için tasarlanan ayakkabılar, birer stil ikonu haline gelmişti. Sahnelerden beyazperdeye, podyumdan sokaktaki insana kadar yediden yetmişe herkesin giydiği Superstarlar, dünya modası kadar kültürünü de etkiledi. Öyle ki, ünlü hiphop grubu Run DMC 1986 yılında "My Adidas" isimli bir single yaparak, Adidas markası ve hiphop müziği arasındaki bağı sağlamlaştırdı. Superstarların üretimi yeni teknolojiyle üretilen ayakkabılarla rekabet edemeyecek hale gelip durdurulduysa da, yoğun istek üzerine 1991'de tekrar hayatımıza döndüler. kaynak :milliyet.com.tr















2008 ADİDAS SÜPER STAR MODELLERİ 2008






black




Fiyat ; 143 ytl
















Fiyat ; 130 YTL











O BİR
ADİDAS EFSANESİ








76 yorum:

Adsız dedi ki...

adidasa bayılıyorum
küüklüğümden bu yana hep adidas giymişimdir
bence iyiki adidas war
BU ARADA AŞKIM TAHİR SENİ ÇOK SEWİYORUM...

Adsız dedi ki...

cayip manyak bişi yaa bu ayakkabılar hemen almaya gidiyom

Adsız dedi ki...

adidassız gezilirmi yaa süper cok begendim yeni desenlerle de görmek istiyoruzz

Adsız dedi ki...

ben valla adidası beyniom ama bence vanslarda güzel ben küçükyerde yaşıom burda ayagında süper star varsa sende havalısı yok ama süper star da demode oldu artık ne güzel ayakkabılar çıktı

Adsız dedi ki...

yha artık herkesde bunlardan warr:( başka bişi çıksın

Adsız dedi ki...

bunlar fsaon abiya arkadas ben daha geçen hafta aldık ynaları patladı açılmalar oldu hadi arkadasın ayağı palet gibi benimkinde niye oldu yorum siin saygıllar...:: Ban ::

Adsız dedi ki...

gerçekten güzel ürünleri var bu adidasın yav

dalya dedi ki...

ya bunlar çok güzelll hemen almam lazımmmmmmmm

Adsız dedi ki...

yaa bunlara fazla özenmeyibn bnde ilk başta cok özeniodum 2 tane aldımgercekten hemen yanları batlıyo hemde alalı 3 hafta yada 2 hafta olduu:(ama ayakkabıların sekli qüzel:)

freedoM-eMo dedi ki...

bu süperstarlar qerçekten çhooq qüssel bende istiorum...ama pahalı abi yha bn qeçen bi ayakkabıcıda qördüm 25TL çakma ama qerçek sandım hiçç çakmaya benzemio alakası bile yok

Adsız dedi ki...

yaa bende süperstar serisini düzdüm nerdeyse sadece beyaz süperstarım yoktu onuda aldım ama nasıl temizlemem lazım makineye atsam mı?!!

Adsız dedi ki...

ya ben de bu ayakkabıdan alcaktım ama 36 numarası bana büük gelio 35 numarasını da almak istemiyorumm napcağımı bilmiyorum

Adsız dedi ki...

baba manyak ayakkabı bunlar ama paramız olmadığı için alamıyos,adam çocukluğundan beri adidas giyiyomuş biz napalım

Adsız dedi ki...

allahım kısa zmnda hepimize bu ayakkabılardan nasıp et!!

Adsız dedi ki...

slm ben antalyadan kerim ben şahsen benim ayk kabı var hemde gs li antlyada giymeyen yo:D

Adsız dedi ki...

abii ya artık herkes bunlardan giyiyoo _!
modası feln kalmadı _!
zaten yeNii modellerde pek güsel deilmişş :D
esKi adidas sperstarlar daha güseldi :S
bence şimDi tigerlar daha güsel ama çok pahalı :D
millet çakmasına dadandı şimDii xD
conwersede bu yeni modellerden daha güsell :D

tiQi on 30 Eylül 2009 12:19 dedi ki...

berbat

Adsız dedi ki...

walla conwerse denilen o bez parçasına 100 küsür lira verceğime süperstar alırım ayrıca gayet kaliteli bn bir buçuk yıl giydim taş gibi hiçbir sey olmadı masallh bu senede yeni aldm modellerine hastaymmm

Adsız dedi ki...

adidasa baylıyorum alırım valla hiçsorun değil

Adsız dedi ki...

çok pahalı

Adsız dedi ki...

ağzım sulana sulana bakıtım ama walla pahalı ya.para biriktirip alcm eninde sonunda.süperler.bence 1000 yıl geçse modası geçmez.geçsede gene gelir.çünkü hem rahat gözüküyo ve çok şık hemde sonderece sportif.bnde alıcm ama inş dediğiniz gibi patlama falan olmaz.:(

Adsız dedi ki...

Adidas süpr yaa conwrse fln degl de adidas on nmraa . xD

Adsız dedi ki...

çOk pahaLı bee xD

Adsız dedi ki...

benımde var dı kapının önünden çalındı

ahmet on 27 Kasım 2009 09:01 dedi ki...

koncers hastasıydım ama şimdi süpersıtar xD..

ahmet on 27 Kasım 2009 09:01 dedi ki...

gerçekten çok güzel bu süpersıtarlar

Adsız dedi ki...

bn zaten hep adads giydim mny biş i hele vanslar bitiyom onlara adidasların her rengi var bnde
aynı modelin reklisi acayip helede geçirmelileri bi deneyin

cRen'imOoOo.. dedi ki...

mavi beyaz güzelmiş bnm ona bnzer siyah beyaz var we çok rahat kullanıyorum... bide adidasın bebekler için ayakkabıları oluo krdeşime alıos... bende küçüklüğümden beri hep adidas giydim hepside süper..Converse ve adidasa bayılıyorum ama vans da cok hoş oluo...

Adsız dedi ki...

ayhh bN bu mawi süperstarı nrdn bLcm yha :S off çok sewdm :SS

Adsız dedi ki...

ewt gerçekten çok güzel

Adsız dedi ki...

markayaa özenmeyin gençler :D:D

Adsız dedi ki...

ayh bu ne ya süper bunlar özellikle 8.süper bayıldım hiç vakit kaybetmeden yarın hemen gidip alıyorum :)

Adsız dedi ki...

Adidassiz bir hayat düşünemiyorum superstar,samoa tercihimdir,genelde hep bu 2 sını gıyerım ama tabiki yazları ilk tercihim superstar :=)

Ozn on 30 Ocak 2010 12:55 dedi ki...

Adidas qüseL ama FyatLarı ucuk ;)

Adsız dedi ki...

ya n'e bu kadaR pahalıkı.=(

Adsız dedi ki...

adidası superstr yanı onlar cok guzel hele hele kırmızı mavi arası hawan oluyo gıyınce bende alıcam 1 haftaya kalmaz tercıh ederm..

Adsız dedi ki...

mertcan seni seviyoruuuuuuummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

adidas süper bi marka hele süper starlar süperr ben sürekli süper star alıyorum. çok rhat tavsiye edrimm

Irre SunShine dedi ki...

aDiDas cK qzL yha...AdiDassz bi haad dsunemm bnn!!!
cRen sLm KnKa bn bRRn yNe Irre yne SunShine xD
cReN'iMooOOoo...

Adsız dedi ki...

Süperstar ı Süpersıtar diye yazan arkadaşımızı kutlarımm

Adsız dedi ki...

süperstar yaşam tarzıdır... süpersıtarı bilemicem !

Adsız dedi ki...

usta nike puma takılıyodum önceden ama adidas süper star cıktıktan sonra hep adidas aliyorum

Adsız dedi ki...

Süperstaaarrr manyak bişi tavsiye ediyorumm.

Adsız dedi ki...

ya ne bu marka takıntısı anlamam..illa 3 çizgiye ne gerek war 4 olsun bizim olsun:)

Adsız dedi ki...

nerede eski çarıklar..:D asla amerikan malına bu kadar para vermem.. çakması 30 lira orjinalinden farksız :D

Adsız dedi ki...

1. bnde var 142 yhe aLdm super duruo yha herkesn gozu bnm ayakkabıda :))

Adsız dedi ki...

bence süper ya evde 10 tane var :))

Adsız dedi ki...

ben 2008 den 2010 kadar tüm serisini aldım 2011 yılının modellerini bekliyorum en yüksek aldığım fiyat süper star 2010 model 269 tl ama manyak bişe parası olana tavsiye edilir

Adsız dedi ki...

bende 32 tane var!çok ucuz isim irem karacagil isteyen eklesin face book ta =)

Adsız dedi ki...

Çok pahalı anamm yaa :O
cAKmasıda 2 gune gdıyo :(

Adsız dedi ki...

çok pahalı fkt 2 yıl rht qiyebiliyosun bhen aldım spr sizede tavsiye ederim

Adsız dedi ki...

oo 32 tane diyen kardeşimiz amma attın lan.

Adsız dedi ki...

benim aykkabıların hepsi adidas çok güzel modelleri var nasıl olsa çok paramız var

Adsız dedi ki...

bende alcam süperstar çok güzeller

Adsız dedi ki...

süper bu aykkabılar bnde 7 tane var :D

meLih_23 dedi ki...

illa beyaz olacak baba gece manyak şekil yapıyo:D

Adsız dedi ki...

ya ayakkabılar chok saglamda parasıda cok saglam ama çok beğeniyorum en çok ta siyah beyazlarını beğendim ve ucuzladı orjinalleri altmış lira

Adsız dedi ki...

yahu bende var da
yanları patladı ufaktan bi de derisi azcık soyuldu maç yaparken almanızı tavsiye ederim ama
mahalle maçında giymeyin=D
şimdi 35.yıl özelden graphicsi alıcam şu üstünde 35 yazan

Adsız dedi ki...

off evde birsürü adidas var bi tane alsam gymekte cok kararsızlık cekicem napcam ya bktım adidaslardan ...

Adsız dedi ki...

süper bu ayakkabılar yaaaaaaa

Adsız dedi ki...

adidastn sasmyn:D:D

Adsız dedi ki...

bı adidas 2 sene kullanılıor harika ya olağanüstü bişe adidastan şaşmıyorum herkese tavsiyye ederim yarnda inşllh r5 serisnden alıcam :))

Mehmet on 3 Ağustos 2010 05:39 dedi ki...

Birde şu TÜRKÇE'mizi güzel yazsanız ne güzel olur!

Dila dedi ki...

Bir de şu güzel Türkçe'mizi imla kurallarına uygun yazsan ne güzel olur Mehmet!
Bir de ayrı yazılır. :D

Adsız dedi ki...

bayldmm

ozzy can dedi ki...

mükemmel hundeba

Adsız dedi ki...

ayağım hiçbir ayakkabıda bu kadar rahat etmedi.
4 senedir giyiniyorum şimdi yenisini alıcam. bütün gün ayakta çalışıyorum ve hiçbir ayakkabı ayaklarımı bu kadar dinlendirmiyor.

Adsız dedi ki...

Şu ana kadar sadece Adidas , Nike , Dockers ve All Star giydim. Başka asla giymiyorum .s Ayak sağlığı çok önemli. Süperstar koleksiyonum var :D Ve Converse'lerim de benim her şeyim :D Ama Adidas'ı her şeyden üstün tutarım .d

Adsız dedi ki...

ya bende sprstr war harbiden de süper yani.ama ben convers seviyorum 3 çift conversim var ama erkek arkadaşım sprstr hastası onun için adidas aldım beyaz ama ismi gbi süper gerçekten veee rahat...

moda evi on 1 Haziran 2011 14:06 dedi ki...

çok güsellllllll

Adsız dedi ki...

ya biraz daha çeşit koyar mısınız?

Adsız dedi ki...

ykm de ucuzları var aynılarının hem de çok güzel

Adsız dedi ki...

biraz pahalı ancak güzel ayakkabılar alıcam 1 tane

Adsız dedi ki...

adidas kaliteyi bozdu abi hiç kimse yalan söylemesin ama adidas her zaman adidastır.

Adsız dedi ki...

ben de Nike Ruckus ( uzun) var çok rahat 115 tl ama superstarı da merak ediyorum :))

Sıla Selin Kaya on 20 Aralık 2011 01:53 dedi ki...

neresi pahalı ya gayet ucuz. bende de var çok güzel .

Yorum Gönder

 

Önerilen Yazılar

  • toka modelleri
  • converse modelleri
  • çanta modelleri
  • polaris ayakkabı
  • mango elbise modelleri
  • aker eşarp modelleri
  • ugg bot
  • alyans modelleri
  • adidas ayakkabı modelleri
  • babet modelleri
  • lacoste ayakkabı
  • balon etek

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

İletişim Adresi

fashion@hotmail.com.tr

Yeni 2012 Modelleri

Yeni Sezon Modelleri Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon We love Google