20 Eylül 2008 Cumartesi

ipod Modelleri ve Fiyatları

,




Güncelleme aşağıdaki fiyatlar 2008 fiyatlarıdır 2009-2010 ipod yeni fiyatları bu resimde.Vatan Bilgisayar fiyatlarıdır. Vatan Computer mağazalarından alabilirsiniz bu ürünleri.

***************
IPod 5G, nano 2G, shuffle 2G. ( sırasıyla soldan sağa )iPod yaklaşık 50 gram olan Toshiba sabit sürücüsü kullanıyor. Ayrıca cihazı idare edebilmek için bir işletim sistemi ve MP3 oynatıcı geliştirmek yerine, birçok eski Apple çalışanının olduğu Pixo isimli şirketin işletim sistemini, MP3 oynatıcı olarak da PortalPlayer adlı şirketin oynatıcısını satın aldı.



i Pod larla iligli basında ki haberler ;

Amerika pazarından sonra Avrupa pazarına girmek isteyen Apple, burada bir engelle karşılaştı. Avrupa ülkelerindeki yasalara göre bu tip cihazların sağlayabileceği en yüksek gürültü seviyesi 100 desibel olarak belirlenmişti ki, iPod bunun üzerinde ses verebiliyordu. Bunun üzerine tekrar düzenlenen Avrupai iPodlar aynı yılın Ekim ayında piyasaya sürüldüler. iPod satış stratejisine bağlı olarak ertesi yılın başında yeni bir seri daha çıktı. Bu seride kullanıcılar iPodlarının arkalarına hayran oldukları kişi veya grupların imzalarını işlettirebiliyordu. Tabi ki bu hizmet 50 dolarlık bir ücrete taabiydi.
iPod'un başarısının ardındaki iTunes Music Store (iTMS) henüz ülkemizde müzik ve video satışına başlamamıştır.
iPod'un tasarım ve teknoloji yanında felsefesi her zaman korsan üreticilerin ilham kaynağı olmuşsada, kalite yönünden orjinalleriden çok uzakta olan çin malı sahteleri bulunur.
iPod serisinin en yeni ferdi iPod Touch 16GB dır. Bütün çepheyi kaplayan dokunmatik ekrana sahip Touch'un multimedia özellikleri ağır basıyor. Ekran görüş ve kullanış, duruşa göre kendiliğinden dikey veya yatay hale gelebilmektedir.
"
http://tr.wikipedia.org/wiki/Ipod"'dan alındı




konu başlıkları ;
ipod fiyatları
ıpod modelleri
ipod modelleri






4 GB APPLE NANO
313,91
YTL+KDV

iPod nano 4gb gümüş 3.Nesil2 inç LCD ekran, 24 saate kadar ses,5 saate kadar video pil ömrü, 49 g, 70 x 52 x 6,5 mm, kulaklık, renkli ekran, yuva adaptörü, USB 2.0 kablosu







80 GB iPod Classic

506,82
YTL+KDV

iPod classic 80gb gümüş 3.nesil2.5 inç LCD ekran 140 gram 104 x 62 x 11mm 30saate kadarses, 5 saate kadar video pil ömrü Kulaklık, USB 2.0 kablosu

20 yorum:

Adsız dedi ki...

yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu çok pahalı

Adsız dedi ki...

yuhhhhhhhh bu ne lan

Adsız dedi ki...

yuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuu cooook pahalıı

Adsız dedi ki...

oha lan biras daha para verip yeni pc alırızz

Adsız dedi ki...

bu kadar da pahali olmaz ki be kardesim, essegin ziki diyorum

Adsız dedi ki...

ayıp beeeeeeee

Adsız dedi ki...

bence bana göre çok uygun ve harika

aslı dedi ki...

sadece müzik için bu kadar para veremem ya ayrıca sanada syıp o eşeğin.... yazan kişi terbiyesizsin arkadaşlar sizde bunu kınıyın isterseniz

Adsız dedi ki...

yuh yani bu ne milleti kazıklıyoolar :)bu millet valya tam salk .ben sadece müzik dinlemek için bunu alamam . hem bilgisayar alırım daha iyi

DeRiN dedi ki...

Wayy ! mkmmL syLr..! =)
bNDé BéYaZz waR..Ama maWiSi mkmmeeeL..Werdiinz paRaYa deeR Hm cK pahaLy da diiL..!

Adsız dedi ki...

ben bir çocuğum ve aypot almak istiyorum benim harçlığım 1,5 lira ben 1 sene biriktirsem o paraya ulaşmaz

Kardelen dedi ki...

arkadaşlar yorumlarınızı okudum İnşallah bizde bunlardan iyilerine sahip oluruz bir ukala arkadaşta uygun demiş .Hİçte değil.verdiğin para 500 desek sende onun neler yapamazsınnnn? Değmezz ...

Adsız dedi ki...

yu bukadar pahalı olurmu ya

gizem on 13 Ekim 2010 22:50 dedi ki...

ooooookadar pahalı ki hayret birşey ya

Adsız dedi ki...

wallh ben sakıp sabancı degılım okadr parayı neen buluıyım

Adsız dedi ki...

ben çok beğendim almayı düşünüyorum
bana ayarlarsanız sevinirim

Adsız dedi ki...

yuhhhhhhhhhhhhhhhhhh fiyata bak

Adsız dedi ki...

valla çok ucuz valla ben alırım

Adsız dedi ki...

bukadar paraya düşünemem ayıp bende aynısı var ama o kadarada almadım

Adsız dedi ki...

Merhaba ben gelecekten geliyorum , 2022 de bir iphone 35bin lira olacak, ona göre şimdiden harçlıklarınızı iyi biriktirin :)

Yorum Gönder

 

Önerilen Yazılar

  • toka modelleri
  • converse modelleri
  • çanta modelleri
  • polaris ayakkabı
  • mango elbise modelleri
  • aker eşarp modelleri
  • ugg bot
  • alyans modelleri
  • adidas ayakkabı modelleri
  • babet modelleri
  • lacoste ayakkabı
  • balon etek

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

İletişim Adresi

fashion@hotmail.com.tr

Yeni 2012 Modelleri

Yeni Sezon Modelleri Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon We love Google