23 Ocak 2009 Cuma

ibrahim Saracoglu Topuk Dikeni Tedavisi için Cekirdekli siyah kuru uzum kuru

,



İbrahim Saraçoğlu topuk dikeni için çekirdekli siyah kuru üzüm-kırmızı pul biber kürü
topuk dikeni tedavisi
Çekirdekli siyah kuru üzüm

Topuk dikeni kürü :

Topuk dikeni kürü her biri 3 gün uygulanacak 3 aşamadan oluşmaktadır

1- Üç gün süre ile;Üç yemek kaşığı Orta acı (çok acı olmayacak) Kırmızı pul biberi havanda ezdikten sonra akşam yatmadan önce bir tülbent veya gazlı bezle topuğunuza sarın. Sabah sökün.

2- Üç gün süre ile; 3 yemek kaşığı çekirdekli siyah kuru üzüm çekirdekleri ile beraber dövdükten sonra akşam yatmadan önce bir tülbent veya gazlı bezle topuğunuza sarın. Sabah sökün.

3- Üç gün süre ile; Orta acı (çok acı olmayacak) Kırmızı pul biber ve çekirdekli siyah kuru üzüm çekirdekleri ile birlikte dövdükten sonra akşam yatmadan önce 3 yemek kaşığı kadarı bir tülbent veya gazlı bezle topuğunuza sarın. Sabah sökün..

Not: Bu kürün yararlı olması için kırmızı pulbiberin ebter (kısır) tohumdan üretilmemiş olması gerekiyor.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

hocam iyi günler benim ağzımın içinde dilimde ve ağız içide uçuk şeklinde yaralar oluşuyor acaba bunları nasıl tedavi edebilirim not=ayrıca bu uçuk sağ gözüme çıkıyor ne yapabilirim tedavis varsa bilgilerinizi rica ediyorum yaşar kabuk bartın

Unknown on 2 Nisan 2009 10:24 dedi ki...

hocam benim kızımda polikistikover var
sogan kürü uyguladım ama adet görmedi

Adsız dedi ki...

hocam benim her iki ayağımda topuk dikeni var ve her sabahkalkıp üzerine bastığımda ağrıyor üzerine basamıyorum fizik tedavi uygulamasınıda gördüm bir fayda bulamadım...

Yorum Gönder

 

Önerilen Yazılar

  • toka modelleri
  • converse modelleri
  • çanta modelleri
  • polaris ayakkabı
  • mango elbise modelleri
  • aker eşarp modelleri
  • ugg bot
  • alyans modelleri
  • adidas ayakkabı modelleri
  • babet modelleri
  • lacoste ayakkabı
  • balon etek

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

İletişim Adresi

fashion@hotmail.com.tr

Yeni 2012 Modelleri

Yeni Sezon Modelleri Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon We love Google