7 Nisan 2009 Salı

Elma Sirkesi ile zayıflamak

,



Elma Sirkesi

Elma Sirkesi ile Zayıflamak için:

Bir bardak suya 2 tatlı kaşığı elma sirkesi ve 1-2 tatlı kaşığı bal katarak, günde 3 kez, mümkünse yemeklerden önce (fazla kilo problemi için de etkili olan elma sirkesi bu amaçla kullanılacaksa mutlaka yemeklerden önce alınmalıdır) kullanılır
Sabahları aç karnına içtiğiniz bir bardak elma sirkesi-bal kokteylinin içindeki müthiş zenginliği öğrenmiş bulunuyorsunuz artık. Bu zenginliğin sağlığımıza yaptığı katkılara da şöyle kısaca bir göz atmamız herhalde yararlı olacaktır.

- Öncelikle bedenimiz güçlenir ve bedensel uğraşlara ve strese karşı koyabilecek dayanıklılığı kazanır. Sirkenin içerdigi yüksek orandaki potasyum sayesinde, kalp kasları dahil olmak üzere tüm kas yapısı da güçlenecektir. Kramplara karşı, kokteylinizi maden suyu ile hazırlayabilir
ve her öğünde 1 bardak içebilirsiniz.

- Sık sık grip, soğuk algınlığı veya üst solunum yolları iltihabına yakalanan kişiler, bağışıklık sistemleri sirke-bal kokteyli sayesinde güçleneceği için, bu tür sıkıntılardan büyük çapta kurtulmuş
olacaklardır. Ama bu tedaviyi asağıdaki plana göre uygulamakla kalıcı sonuçlara ulaşabilmek mümkün olacaktır.

- Soğuk algınlığı ve grip zamanlarından önce, 4 haftalık bir sirke-bal kokteyli kürüne baslayın ve günde 3 bardak için.

- Sirke-bal kokteyli nezleye karşı da bedeni güçlendirecektir. Nezleye karşı ayrıca, 1 ölçü elma sirkesi 2 ölçü suya karıştırılır, kaynama derecesine kadar ısıtılır ve inhalasyon tedavisi uygulanır.

- Boğaz ağrısı ve ses kısıklığında, 1 ölçü elma sirkesi ile 3 ölçü ılık su karıştırılır ve saat başı derin gargaralar yapıldıktan sonra tükürülür. Bu gargaraların adaçayı ile dönüşümlü yapılması etkiyi daha da arttıracaktır.

- Öksürüğe karşı, 4 yemek kaşığı dolusu akışkan balla 3 tatlı kaşığı elma sirkesini iyice karıştırın. Öksürük gıcıgına karşı yarım tatlı kaşığı alın ve yavaş yavaş yutun. Ayrıca, bolca kekik çayını balla tatlandırın ve yudumlayarak için.

- Yüksek kolesterole karşı, günde pek çok kere elma sirkesi-bal kokteyli içilir. Salatalarda öncelikle elma sirkesi kullanılır.

Gaz şişkinliğine karşı, her öğünden yarım saat önce 1 bardak elma sirkesi-bal kokteyli içerek, sağlıklı bir bağırsak florasinin temelini atın. Bu kokteyle rezene veya frenk kimyonu çayı da
ekleyebilirsiniz.

- Kabızlığa karşı, günde pek çok kere, 1 bardak suya 1 tatlı kaşığı elma sirkesi ekleyerek için.

- Ergenlik sivilcelerine karşı, her yemekten yarım saat
önce, içine 1 tatlı kaşığı elma sirkesi eklenmiş 1 bardak su için. Yüzünüze buğu banyoları uygulayın: 1 litre kaynar derecede sıcak suya 4 yemek kaşığı elma sirkesi ve 2 yemek kaşığı dolusu mayıs papatyası ekleyin, 1-2 kere
karıştırın ve başınızı büyük bir havluyla örterek 5-10 dakika gözlerinizi yumarak bekleyin. Yüzünüzü suya çok yaklaştırmayın!

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Önemli bilgileriniz icin tesekkurler

Adsız dedi ki...

ben bugün başladım faydasını görürüm ben sevgi

emel dedi ki...

bu kokteli balsizda icebilirmiyiz acaba bilen varmi?2 gundur iciyorum ama balsiz olsa icilimi daha kolay olucak sanirin .bilen varsa cevap yazsin lutfen.tesekurederim..................

Adsız dedi ki...

ben sporla da destekliyorum ama kendimi zayıflamış gibi hissetmiyorum..... boğazımı da tutuyorum ama bi değişiklik hissetmiyorum hala aynıyım sanki.....................

Adsız dedi ki...

bir bardak diyor ya o su bardağı mı çay bardağı mı yardım edebilir misiniz???

Adsiz 2 dedi ki...

Bende 2 Gündür uyguluyorum .
Valla ben cok iyi hiss ediyorum .
Bogazimi tutmadigim halde.
Ben 1 Sene önce 82 Kilodum, simdi 69 Kiloyum .
Aslinda 1 Ay önce 75 Kiloydum, ama hic bisey yemiyerek 6 Kilo verdim ( tabi Spor´la birlikte )
Ben cok mutluyum. Ama daha 5 Klilo vermem lazim .
Sirkeyi herkese tavsiye ederim (:
Basarilar Herkese ...

Yorum Gönder

 

Önerilen Yazılar

  • toka modelleri
  • converse modelleri
  • çanta modelleri
  • polaris ayakkabı
  • mango elbise modelleri
  • aker eşarp modelleri
  • ugg bot
  • alyans modelleri
  • adidas ayakkabı modelleri
  • babet modelleri
  • lacoste ayakkabı
  • balon etek

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

İletişim Adresi

fashion@hotmail.com.tr

Yeni 2012 Modelleri

Yeni Sezon Modelleri Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon We love Google