8 Mayıs 2009 Cuma

Kom Mayo Bikini Modelleri | Kom

,



Kom Bikini Modelleri
Kom Mayo Modelleri

3 yorum:

glcn on 1 Aralık 2009 10:00 dedi ki...

KOM ‘un kalitesine güvenerek diğer markalara kıyasla daha fazla para ödeyerek KOM’ dan alışveriş yapıyordum. Bir kaç ay önce aldığım bir üründe 1 gün içerisinde yırtılma meydana geldi. Geri götürdüğümde benimle hiç ilgilenilmedi. Ve ben mağdur edildim. Böyle bir olayı KOM gibi bir firmaya yakıştıramadığımı belirtmek isterim.
KOM gibi isim yapmış bir firmanın sattığı ürünlerinde müşterilerinin yanında olmasını beklerdim.
Hiç yakışmadı.

Adsız dedi ki...

ne güzeller

Adsız dedi ki...

yıllardır kom kullanıyorum ve de çok memnunum. kesinlikle hiçbir şikayetim olmadı. ayrıca komda gördüğüm ilgiyi hiçbir mağazada görmedim . size katılmıyorum . ayrıca birçok marka ithal ürün diye çin malı satmaktarken kom yerli, kaliteli ürün satıyor. kom gibi KALİTELİ bir marka bu kadar kolay karalanamaz.

Yorum Gönder

 

Önerilen Yazılar

  • toka modelleri
  • converse modelleri
  • çanta modelleri
  • polaris ayakkabı
  • mango elbise modelleri
  • aker eşarp modelleri
  • ugg bot
  • alyans modelleri
  • adidas ayakkabı modelleri
  • babet modelleri
  • lacoste ayakkabı
  • balon etek

Toplam Sayfa Görüntüleme Sayısı

İletişim Adresi

fashion@hotmail.com.tr

Yeni 2012 Modelleri

Yeni Sezon Modelleri Copyright © 2009 Shopping Bag is Designed by Ipietoon We love Google